Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Voor je het weet , kies je voor de transalp

(1/5) > >>

rodealp:
Hallo, allemaal even voorstellen. Mijn naam is cees 45 jaar getrouwd en twee kinderen.
Ik begrijp dat er hier meer mensen rondlopen met hetzelfe probleem wat ik had.
Ik wilde al vanaf mijn 18 motorrijden, maar min of meer laten afraden door o.a ouders.
Vorig jaar na lang aandringen , mijn vrouw kunnen overtuigen , oke je bent kwetsbaarder dan met de auto, maar ben geen wilde bras meer. Zag mijn kans schoon om vorig jaar te gaan rijden met een mp3 ( piaggio ) , maar gezien in mijn ogen te weinig ervaring zonder A rijbewijs, gekozen om de behendigheid te leren en dan gelijk maar met de combinatie rijbewijs. Super kom erachter dat motor rijden leuker is dan met de motorscooter, moet nu over twee weken afrijden voor AVD. Gisteren alvast een voorproefje gemaakt op de motorbeurs, tezamen met broer en zwager. Rijden ook transalp.En ja hoor voordat je het weet zit je op een mooie beursaanbieding compleet met kofferset en toebehoren. Na overleg met de dealer motor gereserveerd. Ga over twee weken proefrijden.

Nikotech:
Kijk eens aan ! nog meer gelijk gestemde die het licht zien :)
We worden zo nog eens naast de gezelligste club, ook nog de grootste  ;D
 
Zet hem op tijdens je examen dan gaat de lol met papiertje pas echt beginnen !
 

Rendier:
Ach, ik wilde ook altijd al en het kwam er pas 15 jaar geleden van. SINDSDIEN ERG GENOTEN!! Ook al ziet de vrouw er niets in en wil zelfs niet mee rijden. ;D Soms ook wel een voordeel ;D ;D Ben nu 61 en zit nog steeds graag op de motor, ben ook geen mooi weer rijder, alleen de sneeuw de laatste tijd heeft mij er van weerhouden, op een bepaalde leeftijd wordt je gewoon eits voorzichtiger. C:-)Kies gewoon een motor die bij jouw karakter past en alles komt goed 8) 8)

Goobi:
Eénmaal begonnen met motor rijden wil je alleen maar meer. Ben ook pas op m'n 50e begonnen met rijbewijs A en nu al ruim twee jaar dikke pret. M'n lieffie vindt het voor zichzelf niks maar zegt wel: Ga jij maar lekker rijden! Dat wilde je altijd al.
 
Succes met afrijden!  :D

PimW:
Ik rijd lekker wel al sinds mijn 18e ;D

Bijna een jaartje nu inmiddels :angel:

Hopelijk heb je het weer mee met je examen, gaat het door en slaag je! ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View