Auteur Topic: Opkrullen dashbord varadero ?  (gelezen 1712 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjefman

Opkrullen dashbord varadero ?
« Gepost op: 26 februari 2010, 12:49 »
Hallo mensen tot mijn schrik ging ik gisteren even mijn dero starten wat zag ik het dashbord boven de tripmeter zat los ik zie een klem of zo zitten maar krijg hem niet meer dicht wat kan ik daar aan doen ?

(tape, Lijmen,nieuw klemmetje?)

De vraag is dus hoe krijg ik die kier weer dicht denk dat het te maken heeft met de temp van deze winter (heeft altijd onder dak gestaan).


wie weet raad

Groet Sjefman

Re: Opkrullen dashbord varadero ?
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2010, 13:01 »
die ff fotootje maken.. Is makkelijker oordelen.

Gr danny
Don't Drive Faster Then Your Gardian Angel Can Fly
...Burn rubber, Not your soul...
GO FAST!!!! or go home.....
Varadero XL 1000 V 2005 Spycker Kleuren
Goldwing GL 1800 2001 (for Holiday)
ALLEEN DEBIELEN RIJDEN OP 2 WIELEN

Offline I'm a gone man...

Re: Opkrullen dashbord varadero ?
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2010, 14:13 »
Vreemd genoeg had ik dit fenomeen ook... in 2006 toen ik de Varadero pas had... heb nadien een stang gemonteerd tussen de bovenste bevestigingspunten van de ruit (voor bevestiging van m'n GPS) en sindsdien is die kier weer 'strakgetrokken'  ::)
Misschien niet "de" oplossing voor dit probleem, maar allicht "een" oplossing  :-\

Offline Two Plugs

Re: Opkrullen dashbord varadero ?
« Reactie #3 Gepost op: 26 februari 2010, 23:07 »
Zelfde probleem hier op een 2004 model. Niet dat het ernstig is (bij opkrullen krijg ik toch andere associaties...  :-X ), is al ontstaan tijdens de garantie periode. Kan me er eerlijk gezegd niet zo druk om maken, maar weet uiteraard niet hoever de kier bij jouw Dero is gevorderd...

Kan idd ook zijn dat je wel degelijk iets anders bedoelt... Anyway, fotootje idd zou wel eens verhelderend kunnen werken. Kun je invoegen in je berichtje door onder het vakje waar je je tekst tikt, op 'Extra opties' te selecteren. Mits niet te groot in formaat, uiteraard... !
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Sjefman

Re: Opkrullen dashbord varadero ?
« Reactie #4 Gepost op: 05 maart 2010, 19:48 »
'k Zal nog een fotootje plaatsen, maar voor nu mag de dero een paar dagen logeren bij de motorzaak. Dit dan weer vanwege het feit
dat er ergens een pakking van de uitlaat uitgeschoten was, vond 'm tijdens de winterrit al zoveel lawaai maken.  :-[

Maar gelijk even gevraagd voor die kier, schijnt dat een klemmetje afgebroken is maar dat dan de hele voorkant van het
dashboard vervangen moet worden (= dus wat duurder dan ff een nieuw klemmetje).
Bij de motorzaak stond ook een 2e hands varadero met hetzelfde probleem, maar daar had de vorige eigenaar schroeven
ingedraaid en het geprobeerd te lijmen, niet een echt fraai gezicht.

Als iemand nog tips heeft dit op een fraaie manier te verhelpen hou ik me aanbevolen  :)