Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

nieuwe lente nieuw geluid

(1/3) > >>

Z1retje:
Hallo allemaal,

even voorstellen, kees hendriks, 53 en wonende te Driebergen(Utr)
Vandaag mijn"sorry" Goldwing 1500/6 verkocht en moet nu driftig op zoek naar een
Varadero, wat een heerlijk luxe probleem. Rij motor sinds 1978, heb zelf 2 "alweer sorry" kawasaki's gerestaureerd. Een Z1R uit '78 en een Z1000R '81 Eddy lawson Replica. Veel onderdelen zelf gemaakt
en gelast in aluminium en/of rvs.

Dus nu lekker alles afschuimen naar een leuke Varadero en om nu dan maar meteen van jullie kennis
gebruik te maken. Vandaar mijn vraag: kan een "witte"Varadero kopen met 80000 km op
de teller en met NAP, ik wist niet dat dat bestond voor motoren. Heeft volgens het boekje
om de 7000km binnen gestaan voor onderhoud. Ik weet dat het ex politiemotor  is.
De dero is van 2006 met ABS/topkoffer/handvatverw/nwe banden/ketting en tandwielen.


De prijs is erg aantrekkelijk maar is het een goede keus of gewoon gaan kijken naar een dero
van de ouder generatie. Zelf zou ik een carb versie willen,kan je lekker zelf aan rommelen.

En zijn er dero rijders in de buurt van Driebergen,kom er wel steeds een tegen.

Hopenlijk tot weerziens

Ride safely"

delange33:
Hoi Kees,

Welkom op dit gezellige forum, rijd zelf ook met een 2005/2006 abs model vanaf 3300 miles (Engelse uitvoering) en heb er nu ruim 34.000 miles opzitten. Hoge km-stand lijkt me geen probleem, hoewel ik persoonlijk voor een zo laag mogelijke zou kiezen, zeker van dat bouwjaar (hoeveel moet'ie kosten?), maar dat hoeft dus niet.
Verder moet je van wit houden.....wel vrij uniek ;D C:-).

Succes met zoeken/beslissen,
Marc.

Z1retje:
HAllo Marc,

bedankt voor je verwelkoming. De kleur is altijd aan te passen dus dat is geen probleem.
prijs is €4750 denk ik zeer redelijk. Ga vandaag proefrijden dus ben benieuwd of motoragenten
ook van hun fiets houden?



ride safely kees

Two Plugs:
Hoi Kees,

Van harte welkom op ons forum (en wellicht ook als lid bij onze Transalpclub?) Hoge km standen zijn geen probleem voor de Dero. Hier twee (04 ABS met 75.000 km en een 00 Carbs met bijna 150.000) en behoudens de benzinepomp van de 00 geen problemen gehad.

Erik:
hallo Kees,

Welkom hier!

Ik wil eigenlijk foto's zien van die Z1'en  8)  ben zelf ook een liefhebber van jaren 70/80 Superbikes. Heb nu twee GS1000's staan waar als het goed is één hele goede uit moet gaan komen  ;D

Zit jij heel toevallig ook op MF, bij de brikken?

Oja, ik zou voor de injectieversie gaan, zeker als je en beetje losse pols hebt.

Gr. Erik

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View