Auteur Topic: Post je mooiste zelf gemaakte clubmotor foto!  (gelezen 146606 keer)

Offline MartinW

Re: Post je mooiste zelf gemaakte clubmotor foto!
« Reactie #570 Gepost op: 10 april 2018, 20:21 »

Even m'n nieuw Excels proberen in ons Heuvelland  :)
Jouw AT ziet er werkelijk uit om door een ringetje te halen, mooie motor hoor!  :)

Offline Janno

« Reactie #571 Gepost op: 10 april 2018, 21:18 »

Even m'n nieuw Excels proberen in ons Heuvelland  :)

Ziet er gaaf uit je motor.

groeten  Janno
Transalp XL700V

Offline Brombeer

« Reactie #572 Gepost op: 10 april 2018, 22:53 »

Dank jullie  :)

Ik ben in een meer-fasen plan al jaren bezig hem te conserveren. Hij heeft een zwaar leven gehad, maar altijd trouw onderhouden. Ook als het duur was. Eigenlijk is alleen het frame, de kabelboom, tank en kappen en cockpit nog origineel deze motor. Waarbij het frame eerder al gestraald en zink geschoperd is. Alle andere dingen zijn al eerder vervangen wegens slijtage of ouderdom.

De tank en kappen opknappen zijn de laatste stap. Op een fotootje ziet het er puik uit, maar het heeft erg geleden. Maar als je dat eraf haalt, ziet het er onder uit alsof het pas een paar jaar oud is.

Ik rij dat ding nu al 21 jaar, maar het blijft zo'n fijne en gave motor! Dus graag gedaan  :)

..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin               Non-club Brom: Kawa KXF 250 (Kopuh??)

Offline Mama Africa

« Reactie #573 Gepost op: 11 april 2018, 12:59 »
Zo te zien is het de moeite waard (geweest) :) Echt prachtig ziet ie eruit!

Zelf heb ik met mijn AT een klein ongelukje gehad afgelopen zomer waarbij het voorste kuipdeel en het gewei beschadigd waren geraakt... De nieuwe onderdelen zijn nčt binnen en ik heb de kans aangegrepen om mijn motor ook een rally-look te geven (was tevens goedkoper). Ik sta helemaal aan het begin van mijn "meer-fasen-plan" :P De foto's zullen volgen!
I don't want a pickle, I just want ride on my motorcikle. I don't want to die, I just want a ride on my motorcy.........cle

Offline delange33

« Reactie #574 Gepost op: 14 april 2018, 16:58 »
Noordelijke stukje van de TET NL.
Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
Nu:    2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..