Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Ook nieuw hier dus maar even voorstellen

(1/1)

digikorrie:
Hoi allemaal,

Ik ben Korrie op dit forum bekend als "digikorrie".
Ik ben sind 2 weken in het bezit van een nette TA 600 van 1989 in de kleur Goud-Bruin. Met origineel 40.000 km.

Ik heb meer dan 25 jaar Goldwing gereden maar kan door een schouder blessure dit niet meer aan.
De keus naar de TA was gemakkelijk daar ik als tweede motor een Dominator heb gehad maar die gaf veel problemen.
De TA daarin in tegen niet dus een TA aangeschaft.

Ik ben 4 dagen per week als ambtenaar werkzaam in de regio Soest en omstreken.
De andere dag gebruik ik om een vriend die een eigen garagebedrijf heeft te helpen met de boekhouding.
Tevens kan ik ook mijn eigen bedrijf dan actualiseren.
Ik heb een internet bedrijf, groothandel, en koeriersdienst. Kijk maar op www.askotrading.nl ook verkoop ik alles op gebied van de Ralley sport.

Nou nu wel weer genoeg over mij zelf oja dat was ik nog vergeten ik ben getrouwd en heb een dochter van 8 jaar
en ik woon in Almere

Als de link naar mijn website niet mag dan hoor ik dat wel en bied dan alvast mij excusses aan. ik neem aan dat de moderator hem dan wel verwijderd.

Korrie

Oldtimer:
druk baasje lijkt me Korrie, ;D
Hou je nog wel tijd over om te motoren.... 4 dagen ambtenaar, 1 dag boekhouder en de rest van de week in de handel  :))

In ieder geval welkom hier en met een Alp onder je kont mag je ook lid worden van deze gezellige club. Ik zeg, gewoon doen :-*

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View