Auteur Topic: Rondje Noord- en Oost europa  (gelezen 2862 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NicoP

Rondje Noord- en Oost europa
« Gepost op: 19 april 2010, 09:14 »
Ik ga voor 5 weken europa rond en voor de liefhebbers die zelf keihard aan het werk zijn en af en toe even willen wegdromen (al dan niet in de baas z'n tijd ;) ) hou ik een weblog bij, het duurt nog 2 weken maar alvast een post kan geen kwaad. Let niet op de naam, het domein is van m'n broertje.

www.bakbanaan.nl/2010

groetjes.
NicoP


Offline Steve

Re: Rondje Noord- en Oost europa
« Reactie #1 Gepost op: 20 april 2010, 09:24 »
Hey Nico,

Ik wens je zeer veel succes en zal je in de gaten houden.
Have fun and god speed!

Groet Steve
Honda Transalp 600 (89)

Offline Nikotech

Re: Rondje Noord- en Oost europa
« Reactie #2 Gepost op: 20 april 2010, 12:24 »
Hey Nico
 
Mooie plannen man, al contact gehad met de andere globe trotters hier op het forum?
 
Heel veel plezier
 
Greetsz
Niko
« Laatst bewerkt op: 20 april 2010, 16:55 door Nikotech »
Zorgen moet je niet maken, zorgen moet je doen ......

<< Klik op het plaatje voor mijn website.

Offline Fred

Re: Rondje Noord- en Oost europa
« Reactie #3 Gepost op: 20 april 2010, 16:44 »
Hoi Nico.

Het is een mooie reis. Afgezien van het stuk door Tsjechië, heb ik deze route grogweg gereden in 2007. Maar dan wel tegen de wijzers van de klok in. Eerst naar Polen , de Baltische staten en dan van Helsinki langs de Russische grens omhoog. Ik kan je ook Kiruna in noord Zweden aanbevelen. Er is daar een (zweeds) staalmijn die je als toerist kan bezoeken. Dat duurt rond de twee uur en is zeer de moeite waard. Verder kampeerden we waar het kon en huurde een Stuga of Hitter, als het regende of te koud werd.

Succes en ik zal je blog in de gaten houden.

Fred
« Laatst bewerkt op: 20 april 2010, 16:46 door Fred Wansleeben »

KMW

  • Gast
Re: Rondje Noord- en Oost europa
« Reactie #4 Gepost op: 20 april 2010, 23:23 »
Hoi Nico,

Ik wens je veel plezier voor deze prachtige rit. Vorig jaar juni ben ik naar de Noordkaap gereden langs de Westkust en terug door Finland en de Baltische Staten. Daarom erg benieuwd naar jouw belevenissen, je heb er een volger bij!  ;)

Offline NicoP

Re: Rondje Noord- en Oost europa
« Reactie #5 Gepost op: 21 april 2010, 09:08 »
Leuk leuk mensen, de eerste volgers  ;)
De route die rechtsboven staat is erg globaal, dr zijn al weer wat veranderingen. Zo zal ik Tsjechie helemaal niet aan doen maar rij ik alleen door polen, ben namelijk 15jaar geleden een paar keer zo gereden met mijn ouders op de motor, en zou graag de veranderingen willen zien. Via Jelenia Gora, naar Ocwiecem (Auschwitz) dan duik ik naar het zuiden en via kleine weggetjes de grens over en langs het meer Liptovski Miculas naar de hoge tatra. \
Ook in de route naar het Noorden rij ik dichter tegen de Oekrainsche en Wit russiche grens aan, door de oerbossen van Bialowieza .
Finland het zelfde laken en pak, de kaart geeft 'immer geradeaus' aan maar ik ga over veel kleinere weggetjes tegen de Russische grens aan.

Nog even geduld....
Groetjes
Nico,

Offline NicoP

Re: Rondje Noord- en Oost europa
« Reactie #6 Gepost op: 01 mei 2010, 21:06 »
even een schopje :-) ben vandaag nl vertrokken :-)

groetjes
NicoP

Offline Fred

Re: Rondje Noord- en Oost europa
« Reactie #7 Gepost op: 26 mei 2010, 00:02 »
Wat een leuke weblog en wat een kou en blubber.  :P Enneh wat blijft die motor schoon!  :angel:

Succes verder en doe voorzichtig.  8)

Offline Rob

Re: Rondje Noord- en Oost europa
« Reactie #8 Gepost op: 26 mei 2010, 16:45 »
Dag Nico,
Leuk je te volgen!
Gave tocht hoor; en mooie foto's.
Fijne en veilige reis verder!!
Alias raceneus..

Offline NicoP

Re: Rondje Noord- en Oost europa
« Reactie #9 Gepost op: 26 mei 2010, 19:53 »
Haha,tja fred met al die regen word ie telkens weer schoon :-( maarr,als er weer internet is zullen jullie zien dat t super weer is.zit in zweden,in de bossen,geen internet.(ff mn mobiel nu)

Offline cobramarw

Re: Rondje Noord- en Oost europa
« Reactie #10 Gepost op: 27 mei 2010, 18:53 »
Mooie trip!!

Heb ook al in de Lofoten rondgetoerd, en het is er een prachtige streek.

We hadden wel mooi weer toen  ;D