Auteur Topic: nu breekt mijn klop vara spaningsregelaar  (gelezen 1628 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bobby templier

  • Gast
nu breekt mijn klop vara spaningsregelaar
« Gepost op: 10 maart 2009, 18:30 »
dit vond ik op het anders forum spanningsregelaar

Ja vandaag was ik aan de beurt :x , vanmorgen starten en net of de accu een beetje leeg was en daarna een stukje geredenen na een peuken pauze nog steeds starten alsof de accu nog niet helemaal vol was, dus ik denk dan rij ik nog een flink stuk met alleen het stadslicht aan en draai wat meer touren en dan komt dat wel goed, niet dus want na de koffiestop alleen maar klik kliken niets meer daar, dus de vara aan geduwd en ik kan je een ding zeggen dat ding is loeizwaar :evil: en valt niet mee om hem aan te duwen maar toch gelukt en in een streep naar de motorzaak, door gemeten en inderdaad de spanningsregelaar kapot en begon al van binnen uit door te smelten kun je na gaan hoe warm deze dingen worden, maarja ze hebben er een universele in gezet was ook een stuk groter met veel koelingspasta ertussen en alles werkt weer perfect, daarna maar weer een flink stuk gaan rijden om de accu weer op kracht te krijgen, dus vandaag was het mijn beurt :


harieke

TPFKAP

  • Gast
Re: nu breekt mijn klop vara spaningsregelaar
« Reactie #1 Gepost op: 10 maart 2009, 18:52 »
Da zie je maar weer, dat komt niet alleen bij TA en AT voor >:(

Offline harieke

Re: nu breekt mijn klop vara spaningsregelaar
« Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2009, 20:19 »
Ja en ik vond het niet grappig maar een duur grapje :) :)

Offline ho-ho-ho

Re: nu breekt mijn klop vara spaningsregelaar
« Reactie #3 Gepost op: 11 maart 2009, 23:23 »
Tja vandaag net hetzelfde tegengekomen, sus alle afspraken kunen afzeggen ; blijkbaar toch een zwak punt ! Motor maar zes maand oud en 12.000 km.