Techniek > Honda Africa Twin

Verlaagde voetsteunen

(1/14) > >>

bastiaan:
Ja daar zijn we weer ;D
Als vervolg op het Verlaagde voetsteunen motobau?-topic van het oude forum.

@Niko: Is zoiets misschien nog een optie om te maken i.p.v. een complete verlaagde voetsteun? verlagings-tussenstuk Dan kan iedereen zelf nog kiezen wat voor voetsteunen 'ie eraan zet. 't Is maar een idee.

Groetjes,
Bas

The Headless Horseman:
Grappig ja  :D  Deze had ik nog nooit gezien  ::)
Wat me wél op valt is dat de voetsteunen niet alléén lager komen, maar ook zéker een stuk breder komen te staan => verder uitsteken dus  :-\  Dat moet haast wel ten koste van de grondspeling (in bochten) gaan zo.

En de opmerking dat er niets veranderd hoeft te worden aan schakel- en rempedaal is stierenpoep natuurlijk  :P  Tuuuuurlijk moet je die bijstellen, alhoewel het me lijkt dat dat op onze clubmotoren wel gaat lukken binnen de bestaande/standaard  mogelijkheden.

We wachten op Niko  ;)

Brombeer:
Stuurverhoger geen optie? (te lui om oude forum op te zoeken :P)

Zijn er tot 30mm..

Nikotech:
Nou na diverse proto's hopelijk tot iets bruikbaars gekomen.



Heb er een bouwpakketje van gemaakt :)
Nu ff alleen de rechterkant gemaakt. Links is spiegelbeeld dus dat zal niet zo moeilijk meer zijn.
Moet ook nog afgelast worden,  gaat ff om het idee. Op de plaat zitten verschillende uitsparingen waar het pendaal zelf aan vast gelast kan worden. Ook weer even ter eigen visualisering. In de uiteindelijk zullen ze niet echt verstelbaar worden.
Op de foto in de onderste stand is 4 cm lager dan orgineel. In de bovenste stand zijn ze gelijk.
E.e.a. kan.moet nog cosmetisch wat netter. Overtollig materiaal/hoekjes eraf en afronden. Ik weet het.

Nou ... wat vinden jullie ervan ? 

(zal vanavond nog wat meer foto's zien te plaatsen)

Bas:
Ik kan alleen maar zeggen:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View