Auteur Topic: Krauser K2 op transalp?  (gelezen 1984 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline voorstad

Krauser K2 op transalp?
« Gepost op: 29 juni 2010, 12:43 »
Ben een beetje aan het orienteren op een betaalbaar koffersetje en zie op MP veel Krauser K2 setjes.

Maar zouden die kunnen passen op een '97 transalp? Heeft iemand ervaring?
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline rbrinkman

Re: Krauser K2 op transalp?
« Reactie #1 Gepost op: 18 september 2014, 08:30 »
4 jaar later heb ik dezelfde vraag, is er intussen al iemand met een antwoord?
 ;D

Offline Robertehv

Re: Krauser K2 op transalp?
« Reactie #2 Gepost op: 18 september 2014, 09:45 »
Is dat die set waar de knipperlichten bij zitten omdat de originele niet passen?

Wat je zou kunnen overwegen als je budget het toelaat is om een Givi rek te kopen en er Monolock koffers aan te hangen. Die kosten ook de wereld niet via MP.
KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

Offline len_tour

Re: Krauser K2 op transalp?
« Reactie #3 Gepost op: 18 september 2014, 10:14 »
Wanneer je een beetje creatief kunt lassen en buigen moet het passend te maken zijn. Ik heb een K1 setje op mijn TA600. Je kunt ook kijken of er setjes zijn om ze passend te maken. Volgens mij is dat systeem hetzelfde als de Givi monokey koffers. Kopen en vastschroeven kan alleen wanneer het setje al op een '97 Alp zat.

Succes
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!

Offline GK

Re: Krauser K2 op transalp?
« Reactie #4 Gepost op: 18 september 2014, 15:00 »
Heb er zelf ook naar gekeken, maar inderdaad als je zelf creatief bent is alles wel passend te lassen. Ik heb heb het niet gedaan, kan zelf niet lassen en de kosten van materiaal en alles woog niet op tot de voordelen, heb er een topkoffer opgezet, dat is makkelijker monteren ;-)

Offline rbrinkman

Re: Krauser K2 op transalp?
« Reactie #5 Gepost op: 30 september 2014, 15:13 »
Bedankt voor jullie input!
Ik zoek nog even verder, heb er geen haast mee  ;D