De missende splinters zaten in de olie, deel bij het aftappen gevonden en waarschijnlijk ook in oliefilter.
Rest van de tandwielen zien er gewoon heel goed uit.
De eerste foto is ook van het tweede versnellingstandwiel, terwijl deze nog op de as zit, ik heb geen schade aan de eerste versnellings tandwielen. Hoofdas ziet er nog goed uit. Er zit verder geen speling op de lagers van de assen.
Rijd wel eens off road, maar dit is meer uitzondering dan regelmaat.
Volgens mij ben ik dan klaar met het vervangen van de set tandwielen voor de tweede versnelling, 120 euro bij cmsnl (nieuw).
Schakelvorken en schakelwals zitten nog bijna op de nieuwwaardes.
En set zuigerveren voor de achterste cilinder.... foutje van mij...
Koppelingsplaten en veren zijn ook nog erg goed.
Oliepomp kijk ik zo nog even na.
Volgens mij valt het dus mee, gezien de staat van het tandwiel.
Oliekeeringen hoef ik toch niet te vervangen bij het splitsen van een blok?