Auteur Topic: Hoi, even voorstellen  (gelezen 1737 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aad

  • Gast
Hoi, even voorstellen
« Gepost op: 29 augustus 2010, 13:44 »
Mijn naam is Aad en ik ben volgens mijn paspoort 42 jaar.
Na een aantal jaren BMW GS (1150 en 1150 Adventure) gereden te hebben, ben ik sinds een paar maanden weer in het bezit van een Varadero. Ik heb reeds eerder TCN motoren gehad, waaronder een Africa Twin en een carb. Varadero.

Mijn huidige Varadero is een 2006 Tricolor.  Hij/Zij is ingevoerd uit Engeland en ik ben er tot nu toe zeeeeer tevreden mee.  Het enige lastige is uiteraard de mijlenteller  C:-)  ;) maar daar brengt de zumo weer uitkomst.
Ik hoop dat ik er jaren plezier van ga hebben, en zal regelmatig op dit forum te vinden zijn.

Groet.


Offline MartinW

Re: Hoi, even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 29 augustus 2010, 15:18 »
Hallo Aad, ziet er goed uit! En welkom terug op een TCN motor  :) We zijn natuurlijk wel benieuwd waarom je na een paar jaar BMW weer op een Varadero stapt.  ;)

Heel veel plezierige km.
Martin

Aad

  • Gast
Re: Hoi, even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 29 augustus 2010, 15:46 »
Hoi,

Op het GS forum willen ze precies het omgekeerde weten  ;D

Het heeft niet echt een reden hoor. Ik heb de GS Adventure vorig jaar verkocht in de veronderstelling dat ik een tijd niet zou gaan rijden, en het motorrijden niet zou missen ...  :-X
De BMW's reden fijn, zeker de Adventure, maar het is niet zo dat ze superieur zijn aan andere fietsen. Merkvast ben ik al helemaal niet, ik reed GS en geen BMW. 
De Varadero heb ik ook altijd een lekker rijdende motor gevonden, en deze kwam zeg maar als geroepen op mijn pad. Als er over een paar jaar Yamaha Super Tenere's aangeboden gaan worden voor een normale prijs, ach dan ...  8) je weet nooit. Een cardan is toch wel makkelijk  ;)

Groet.

Offline The Headless Horseman

Re: Hoi, even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 29 augustus 2010, 19:03 »
Welkom hier Aad  :D
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline Two Plugs

Re: Hoi, even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 29 augustus 2010, 19:23 »
Hoi Aad! Prijs je gelukkig... met die mooie H&B kofferset! Mooie bijzondere Dero, die 'Tricolore'.

Nu nog ff het lidmaatschap regelen?  ;D ;)

Welkom terug!

Dat van die Super Tenere op de 2e hands markt... daar hoop ik eigenlijk ook best stiekum een beetje op...
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline hcm

Re: Hoi, even voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: 30 augustus 2010, 18:57 »


Dat van die Super Tenere op de 2e hands markt... daar hoop ik eigenlijk ook best stiekum een beetje op...


Wat doe je nu voorzitter,  ;D


Ben het wel met je eens  this een mooie fiets
lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Offline hcm

Re: Hoi, even voorstellen
« Reactie #6 Gepost op: 30 augustus 2010, 19:01 »
Moi Aad welkom, eindelijk iemand met een mooie Dero. Veel plezier ermee.
lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.