Auteur Topic: DB Killer verloren  (gelezen 1125 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Monkey man

  • Gast
DB Killer verloren
« Gepost op: 05 september 2010, 11:27 »
Gisteren een stukje wezen rijden en ja hoor, van mijn bijna nieuwe uitlaat zie ook topic: http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=3285.0 mijn DB Killer verloren.

Nou heb ik ooit ergens gelezen, weet niet zeker of het hier was dat er een ( uitlaat ) bedrijf is waar ze deze op maat kunnen maken.
Weet toevallig iemand hier waar dat was, of dat je DB killers ergens kunt kopen.
Ik vind hem nu toch wel een ietsiepietsie teveel geluid maken en dat vind oom  C:-) denk ik ook niet goed.

Antwoord heeft niet zo heel veel haast, vanaf vanmiddag namelijk eerst lekker 2 weekjes van het zonnetje genieten in de Algarve  8)


RonaldV

  • Gast
Re: DB Killer verloren
« Reactie #1 Gepost op: 05 september 2010, 21:56 »
Zijn verschillende bedrijven die dit doen.

Heb de mijne bij Startwin (Loenen) vandaan: www.startwin.com

maar je kan ook bij Pajic Racing eens informeren: www.pajic-racing.com.

Succes!

Gr,
Ronald

Monkey man

  • Gast
Re: DB Killer verloren
« Reactie #2 Gepost op: 22 september 2010, 08:19 »
Ronald bedankt voor je antwoord, maar ik zoek eigenlijk iets dichter bij huis.

In de buurt van Rotterdam dus, ik neem toch aan dat ik op de motor zal moeten gaan en om nou ongeveer 130 kilometer met zo'n herriepot te moeten rijden lijkt me niet erg raadzaam.

Offline Transaai

Re: DB Killer verloren
« Reactie #3 Gepost op: 22 september 2010, 09:37 »
Rij eens langs bij Motocross AAD in Bleiswijk de crossdealers hebben diverse killers liggen en anders te bestellen.
Misschien een tip voor de volgende killer zet er een schroefje in.

Sukses Arie
Motocross was m,n grootste hobby, reed een honda 250 van 1979 bij de Twinshock NK,s en was Technische Official (motocross.supermoto)bij de KNMV, en Milieu official bij de FIM.
Ik ben 20 - 02 - 2012 overleden aan kanker.
Ik en m,n vrouw rijden allebei op een Transalp
Ik rij een Transalp van 1999 is voorzien van zelfbouw open carbon uitlaat,dynojet,WP binnen en achterveer,valbeugel,stuurverhogers,en verhoogde buddy.
Mijn vrouw rijd een Transalp van 1996 voor zien van zwarte velgen en veel roze details.(valbeugel,handkappen)

Offline GS Allroad

Re: DB Killer verloren
« Reactie #4 Gepost op: 22 september 2010, 13:58 »
Kijk anders even op google in tik roukama motoren in(een soort motorsloop bedrijf met ook nieuwe onderdelen?

Dit bedrijf ligt in Wormerveer.

www.roukama.nl

Grt.
Stephan.
BMW R 1100 GS  1996