Een mailtje gestuurd naar Melvin (in het Nederlands) maar tot nog geen respons dus maar besloten om zelf mijn problemen op te lossen maar vanmiddag naar de troonrede geluisterd en de conclusie getrokken dat we vanaf nu allemaal zelf onze problemen moeten oplossen dus de motor een beetje gestript om overal goed bij te kunnen.
Begonnen met de leidingen voor de achterrem.
De leidingen lopen een beetje hoog, de aansluitingen hadden een bocht naar beneden moeten maken maar vooruit, het zit. Een rubber matje aan de binnenzijde van de beugeltjes om de leidingen te beschermen.
Het blokje past prima en hier maakt de aansluiting een goede hoek.
3 aansluitingen op de rechterremklauw. De hoofdremkabel wordt doormiddel van een dubbele banjo gesplitst en gaat via het spatbord naar de linkerremklauw. Althans, dat hoop ik want er zat geen beschrijving bij.
Deze brug moet ik nog wel op het spatbord vastmaken (weet nog niet hoe) want anders gaat het vreselijk rammelen vrees ik.
4 aansluitingen op de linkerremklauw.
Een remleiding was 20 cm te lang dus daar moest ik een oplossing voor vinden. Ik heb de kabel omhoog laten lopen en in een bocht weer naar beneden en heb nu de juiste lengte. Niet de juiste manier en ik ben er niet blij mee, maar het werkt.
Het blokje aan de linkerzijde van het frame had voor de bovenste leiding hoger moeten zijn. De metalen leiding staat enorm onder spanning en ik had hier ook een lekkage. Ik heb de beschermhoes van de leiding bovenop het frame opzij moeten schuiven om de leiding vaster te kunnen draaien. Hetzelfde probleem met het blokje aan de rechterzijde.
Het remsysteem staat weer op druk maar de remhendel voelt nog steeds sponzig aan dus er moet nog ergens een luchtbelletje zitten want de remhendel moet nu hard aanvoelen denk ik.
Waarschijnlijk zit het luchtbelletje boven in de brug.