Techniek > Honda Transalp

Olie

(1/3) > >>

Noesel27:
Dag mensen,

Deze vraag zal al wel 100000x gesteld zijn maar ik kan niet echt duidelijkheid halen uit alle topics.
Ik heb een honda xl transalp 600 uit 1999 en vraag me af welke olie goed is om in het blok te gooien.

Thuis heb ik deze staan: http://imagearchive.psndealer.com/dealersite/images/montgomeryvillecc/moto4hp201.jpg

Is deze oke?!

En moet ik nog rekening houden met het verschil tussen Motorolie en Versnellingsbakolie? Of is dit 1 pot nat?

Ik hoor het graag,

gr.

chadchop:
Kijk eens in je instructieboekje........... ;D ;D
Misschien zelfs dat bakolie ook nog wel werkt..... ???
Op dit soort vragen zakt mij de broek wel eens af, en denk ik een hoop leden mede....?
Word lid en luister. lees en huiver.... ;D ;D ;D ;D ;D

jeroen emke:

--- Citaat van: Noesel27 op 20 november 2010, 22:35 ---Dag mensen,

Deze vraag zal al wel 100000x gesteld zijn maar ik kan niet echt duidelijkheid halen uit alle topics.
Ik heb een honda xl transalp 600 uit 1999 en vraag me af welke olie goed is om in het blok te gooien.

Thuis heb ik deze staan: http://imagearchive.psndealer.com/dealersite/images/montgomeryvillecc/moto4hp201.jpg

Is deze oke?!

En moet ik nog rekening houden met het verschil tussen Motorolie en Versnellingsbakolie? Of is dit 1 pot nat?

Ik hoor het graag,

gr.

--- Einde van citaat ---
Ts ja het is wel een Franse olie misschien zitten er wel slakken waar door die wat langzamer  gaat lopen  ;D
maar voor de rest is er niks mis met die olie 10W 40 met een SE SF of SG classificatie of hoger is voldoende je hoeft geen rekening met het verschil tussen Motorolie en Versnellingsbakolie? het is  1 pot nat/olie

Noesel27:
haha, bedankt iig;)

Peter_Winsum:

--- Citaat ---haha, bedankt iig;)
--- Einde van citaat ---

En nu besluit je om dan ook maar lid te worden?
Dan kun je ale overige details over de brommert ook terugvinden op het forum..... maar een paar euri voor veel!  :angel:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View