Techniek > Honda Transalp

Transalp houd in bij 120 km/per uur

(1/2) > >>

GS Allroad:
Hallo,

Mijn transalp uit 1993 hield van de week weer in bij een snelheid van 120 km/per uur,alls ik richting de 100 kom rijdt ie gewoon normaal.

Weet iemand hier wat het zou kunnen zijn?

Mijn motor loopt stationair zo 1500 toeren en met shoke 2000 toeren(als ie koud is)

Ik hoor het wel.

Grt.
Stephan.

chaos:
heb je de stationair zo hoog afgesteld of wil ie niet lager?
als ie niet lager in toeren wilt zou ik de choke nakijken of ze niet blijven hangen.
is je benzine verbruik ook hoog? (1:16)

GS Allroad:
Hallo,

De motor doet dit sinds zijn grote onderhoudsbeurt,niet dat inhouden, maar wel dat ie  meer toeren maakt.
Er is mij verteld dat er onder de carp een stelschroef zit om hem af te stellen maar waar herken ik deze aan?

De motor verbruikt wel iets meer benzine.

Het ligt niet aan de shoke want die heeft er even afgelegen om dit te testen.

Ik hoor het wel.

Grt.
Stephan

xeneos:
Stephan,

De stelschroef zit aan de linkerkant  van de carbs, als je gas geeft zie je dat de kabels van de gashendel bewegen op hevel en bij het dichtdraaien ervan in rust komen tegen een aanslag. Die aanslag is een schroefje met een plasticwarteltje, daar kan je het beste aan draaien om het startionaire toerental weer wat lager te zetten.

xeneos:

--- Citaat van: xeneos op 28 november 2010, 10:01 ---Stephan,

De stelschroef zit aan de linkerkant  van de carbs, als je gas geeft zie je dat de kabels van de gashendel bewegen op een hevel en bij het dichtdraaien ervan in rust komen tegen een aanslag. Die aanslag is een schroefje met een plasticwarteltje, daar kan je het beste aan draaien om het startionaire toerental weer wat lager te zetten.

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View