Auteur Topic: LED achterlicht speciaal voor de Transalp  (gelezen 38823 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline voorstad

Re: LED achterlicht speciaal voor de Transalp
« Reactie #150 Gepost op: 18 oktober 2011, 13:35 »
Idd 4Plugs, je mag door naar de volgende ronde.

@ DannyE: Ik woon niet in de hoofdstad maar in de oudste stad van Nederland (nee Maastrichtenaren, die aan de Waal), dus 'even' uitproberen gaat niet.  Bedankt voor je aanbod, maar ik heb via PB al contact met Paul om te kijken hoe we dit gaan oplossen. Hoogstwaarschijnlijk zit er sluiting in de soldering van het lampvoetje.
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline Flipje

Re: LED achterlicht speciaal voor de Transalp
« Reactie #151 Gepost op: 01 november 2011, 18:03 »
Beste Paul , ik kwam ervandaag achter dat het meerendeel van de leds is uitgevallen. Ik heb een foto gemaakt met m'n iphone, maar ik ben helaas niet handig genoeg om deze hier te posten. Naar je mailen lukt evt wel.
Ik stond vol trots te vertellen over m'n nieuwe licht, maar m'n vader vond de licht opbrengst wel wat tegenvallen. Ach ja kan gebeuren..
Hoe gaan we dit oplossen ???
Groetjes.  Philippe

Offline 4Plugs

  • Voorheen PMF71
  • TCN Lid
  • *
  • Berichten: 775
  • Life's what you make it, live it by the day..

  • Ongelezen
    Reacties
Re: LED achterlicht speciaal voor de Transalp
« Reactie #152 Gepost op: 01 november 2011, 19:42 »
Zit niks anders op dan het terug te sturen...of als je niet al te ver woont, langs te komen.

Kan gebeuren, er zullen wat rotte leds tussengezeten hebben. Kwestie van vervangen en ook even de spanningen meten of die niet verlopen zijn.

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Offline Flipje

Re: LED achterlicht speciaal voor de Transalp
« Reactie #153 Gepost op: 01 november 2011, 22:15 »
Ik zal even kijken of ik jou adres heb, volgens mij niet. Terug sturen is een prima oplossing. Dan kan je rustig eea even nakijken, zonder dat ik op je vingers zit te kijken... :)

Offline voorstad

Re: LED achterlicht speciaal voor de Transalp
« Reactie #154 Gepost op: 06 januari 2012, 10:11 »
En, hoe zijn jullie ervaringen met het LED achterlicht? Ik had gehoopt meer "voor" en "na" foto's te zien hier.

Helaas was er vanaf het begin iets mis mijn exemplaar op mijn motor en wacht ik nog op een vervangend exemplaar.
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline Vink

Re: LED achterlicht speciaal voor de Transalp
« Reactie #155 Gepost op: 08 januari 2012, 21:13 »
En, hoe zijn jullie ervaringen met het LED achterlicht? Ik had gehoopt meer "voor" en "na" foto's te zien hier.

Helaas was er vanaf het begin iets mis mijn exemplaar op mijn motor en wacht ik nog op een vervangend exemplaar.


Ben tot nu toe 50 euro armer, en heb  na vele mails aan de maker tot nu toe niks meer vernomen

Dus het zou best wel leuk zijn als er eens een reactie vanaf zijn kant komt of het ding nu klaar is

Voordat ik weer 10euro overmaak.

Offline Spinner

Re: LED achterlicht speciaal voor de Transalp
« Reactie #156 Gepost op: 10 januari 2012, 01:27 »
de mijne werkt prima ....een bak rood licht  ...pff

Offline 4Plugs

  • Voorheen PMF71
  • TCN Lid
  • *
  • Berichten: 775
  • Life's what you make it, live it by the day..

  • Ongelezen
    Reacties
Re: LED achterlicht speciaal voor de Transalp
« Reactie #157 Gepost op: 11 januari 2012, 02:01 »
Hallo luitjes,

Ik schaam me er een klein beetje voor , maar omstandigheden zijn hier zodanig geweest dat ik me een tijdje heb moeten afzonderen. Het spijt mij erg dat dit ook een hiaat in de communicatie betekende en dat ik niks van mij heb laten horen. Echter ik ben weer terug en heb even hard gewerkt om dit toch nog tot een goed einde te brengen.

Vink, Flipje jullie hebben een PM. Jullie achterlichten zijn klaar voor verzending. Alleen nog even de verzendkosten overmaken.

groetjes

Paul.
Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Offline Vink

Re: LED achterlicht speciaal voor de Transalp
« Reactie #158 Gepost op: 25 januari 2012, 00:20 »
Verzend kosten zijn overgemaakt, maar nog niks binnen gehad???

Kan ook evt verstuurd worden naar ABS Den Elzen  Saturnusstraat 30  2516 AH  Den Haag