Auteur Topic: eindelijk daar is ie  (gelezen 1653 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline olaf

eindelijk daar is ie
« Gepost op: 10 februari 2009, 17:55 »
Mijn Naam is Olaf heb in dec een twin gekocht en in januarie ook lid geworden van de TCN . de AT heeft tot vandaag nog bij de zaak gestaan waar ik hem gekocht heb , ik hem gekocht zonder mee te rijden (niet verstandig ik weet het) . goed vandaag achter in de bestelbus geladen samen met een vriend en thuis gekomen bij een tijdelijke opklaring even een rondje gereden , het rijdt super , gelukkig geen mankementen kunnen ondekken , alles werkt pfff . wel 3 maanden garantie maar daar heb ik op voorhand geen zin in . 44000km op de klok lijkt netjes onderhouden tot 20000km historie aanwezig laatste 24000 niet maar naar mijn inzien is de vorige eigenaar er wel zuinig op geweest , op een paar kleine gebruikssporen na ziet hij er uit als nieuw . heeft hanvatverwarming , aangepast zadel , alarmlichten ,kofferrek en nu nog koffers . en de nieuwe vering van hyperpro voor en achter is in de maak , zou 3 weken duren. dus als het goed is ben ik klaar voor de opstap rit in maarsen . Groeten Olaf
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2009, 19:45 door olaf »
AT en KTM Adv 990R

TPFKAP

  • Gast
Re: eindelijk daar is ie
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2009, 18:02 »
Potverdorie, das n mooie brommert ;D. Een van de mooiste kleuren voor een AT, is mijn mening, veel plezier ermee :angel:

Offline olaf

Re: eindelijk daar is ie
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2009, 19:05 »
Dank je , ik ben er erg blij mee en hij lijkt als nieuw , heb wel wat plannen , zoals een nieuwe brandstofpomp , en de electriek even goed aan te pakken er zijn nogal wat van die knijp stekertjes gebruikt bij de handvat verwarming , ik ga die solderen en een kripkousje eroverheen dan krijg ik in ieder geval geen elende met slechte verbindingen .en de vering progresief voor en achter zoals gezegd die zijn onderweg. greetz OLaf
« Laatst bewerkt op: 11 februari 2009, 20:34 door olaf »
AT en KTM Adv 990R

Offline D-DB

Re: eindelijk daar is ie
« Reactie #3 Gepost op: 10 februari 2009, 19:38 »
Nettye fiets Olaf veel plezier met de ritten die gaan komen.

Gr D-DB :angel:
Honda Africa Twin 2001, stuurverhogers 35mm, touratech kofferdrager en alu koffers 35 ltr en 41 ltr, Givi topkoffer E460, hepco & becker valbeugels voor, arcebis handkappen, garmin zumo 550, verhoogde ruit, cockpitplaat rvs.

www.brandweerdeventer.nl
www.brandweercolmschate.nl
www.dbwservice.nl

Offline henkiehaag

Re: eindelijk daar is ie
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2009, 20:53 »
Hee Olaf, mooie twin heb je!
Ben benieuwd hoe je uitlaat klinkt, had ook een leovince onder mijn TDM en daaronder  beviel hij me prima.
Zie je vast op een van de club ritten.

groeten van Henk

Offline olaf

Re: eindelijk daar is ie
« Reactie #5 Gepost op: 10 februari 2009, 21:03 »
ik vind de uitlaat netjes(mooi) klinken ik heb alleen geen vergelijk met het orgineel , meer of minder db geen idee . groeten olaf
AT en KTM Adv 990R