Auteur Topic: motor slaat af/ houdt in  (gelezen 1815 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barry

  • Gast
motor slaat af/ houdt in
« Gepost op: 11 januari 2011, 18:32 »
laatst stond ik op mijn varadero voor het verkeerslicht. Bij groen wilde ik weg rijden en sloeg dem otor af. Nadat ik hem startte reed ik alsnog weg en hield de motor in. Dus wanneer ik mijn gas vol open zette ging hij ook niet harder. Wie weet wat het is?  Zou het te maken kunnen hebben met kleppen stellen?

barry

  • Gast
Re: motor slaat af/ houdt in
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2011, 18:38 »
Als toevoeging: Toen ik na een paar honderd meter de motor aan de kant had gezet en het contact uit deed, deed de motor bij pogingen om hem te starten helemaal niets meer. Hierop een minuutje gewacht en toen startte hij wel. Ook liep de motor weer normaal en hield hij niet meer in

Offline harieke

Re: motor slaat af/ houdt in
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2011, 18:54 »
Hallo barry,

een klein gokje je benzine pomp is aan de beurt, eigenlijk wel zeker weten.
Lees er maar eens de topics op na.

Gr harieke

Offline robgoesdakar

Re: motor slaat af/ houdt in
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2011, 11:59 »
Als toevoeging: Toen ik na een paar honderd meter de motor aan de kant had gezet en het contact uit deed, deed de motor bij pogingen om hem te starten helemaal niets meer. Hierop een minuutje gewacht en toen startte hij wel. Ook liep de motor weer normaal en hield hij niet meer in
Helemaal niets meer, als in... starmotor draaide ook niet meer rond ?  Kijk dan ook ff of je accupolen nog wel goed vast zitten.
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.



Meer dan alleen banden ;)

chadchop

  • Gast
Re: motor slaat af/ houdt in
« Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2011, 12:57 »
Ik wist niet dat jij voor het stoplicht op je Varadero staat, de meeste mensen zitten..... ;D ;D