Auteur Topic: xrv 650 carb gebarsten  (gelezen 1580 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vinnie165

  • Gast
xrv 650 carb gebarsten
« Gepost op: 13 januari 2011, 21:11 »
hallo jongens , ik heb probleem met de carb eindelijk gevonden , na het spuiten van startpiloot rond de carb kwam ik tot de conclusie dat er valse lucht werd aangezogen langs de carb. Het was rond de inlaatrubbers , Vandaag nieuwe inlaatrubbers er op en het probleem was er nog steeds  :( . Na het heel goed bekijken van de carb blijkt er een barst te zitten aan de luchtkleppen  >:( >:( Dat had ik niet dadelijk opgemerkt omdat de veer er voor zat...

Dus nu kan ik op zoek naar een andere carb voor een xrv 650. Plakken lukt niet meer , is rondom de klep gescheurd.

Dit valt even tegen. Passen er ook andere modellen op of kan er enkel een xrv 650 op ?

Offline The Headless Horseman

Re: xrv 650 carb gebarsten
« Reactie #1 Gepost op: 13 januari 2011, 22:00 »
Je zou het eens met 600 Transalp carbs kunnen proberen Vinnie. Andersom lukt iig wél  :D

Ik heb overigens nog wel een setje carbs liggen hier, die heb ik ooit bij mijn 650 blok gekregen. Weet niet 100% zeker of ze ook daadwerkelijk van een XRV650 zijn  :-\
Ik wil er evt. wel vanaf.

Als je interesse hebt moet je het typenummer van jouw carbs maar even doorgeven, dan zal ik even kijken wat er op staat bij die van mij.

Groetjes,
René
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

vinnie165

  • Gast
Re: xrv 650 carb gebarsten
« Reactie #2 Gepost op: 13 januari 2011, 22:57 »
ok , dat zou fijn zijn. Ik laat je morgen iets weten.

mvg geert 

Offline robgoesdakar

Re: xrv 650 carb gebarsten
« Reactie #3 Gepost op: 13 januari 2011, 23:20 »
Ik heb ook nog een setje carbs liggen van een TA600 ('97).

Mocht blijken dat die passen hoor/lees ik het wel.

Balen dat dit zo stuk is....
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.



Meer dan alleen banden ;)

vinnie165

  • Gast
Re: xrv 650 carb gebarsten
« Reactie #4 Gepost op: 14 januari 2011, 09:06 »
Het typenr wat ik kan terug vinden, staat op de vlotters. F4BBCLH De luchtfilterkant is 50 mm , de cilinderkant heeft een doorsnede van 40 mm.
Misschien dat jullie hier iets mee zijn..