Auteur Topic: Identificatie van mijn zooi?  (gelezen 1182 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hotel 317

Identificatie van mijn zooi?
« Gepost op: 01 maart 2009, 20:34 »
Geen techniek, maar wel algemeen:

Hieronder mijn "leeg houdertje" en alarm afstandsbediening. De vraag is welk apparaat er in de zwarte houder past (staat geen merk op?) en van welk merk het alarm is. Het alarm kent 4 knoppen ( I , II , III  en IV) waarvan ik eigenlijk niet goed begrijp waarvoor die andere drie er zijn (kan naast een piep geen effect bespeuren)

Ik wil graag weten of het alarm gewoon een alarm is wat "hot" is in Duitsland (waar de vorige eigenaar van m'n @ woonde), of dat het een of ander scooterprul is wat ik er beter uit kan rammen. De vorige eigenaar heeft ze er op gewurgt (niet gesoldeerd iig) , dus ik moet zo-en-zo aan de slag met het geheel. Als het alarm een goede beöordeling heeft en het ís mogenlijk, dan loont het misschien om het te laten herstellen door een erkend monteur voor bijv. korting op mijn verzekeringspremie.



Gegroet!

Erik

  • Gast
Re: Identificatie van mijn zooi?
« Reactie #1 Gepost op: 01 maart 2009, 23:13 »
Van welk alarm die afstandsbediening is zou ik niet weten  ???
Maar in dat zwarte ding is een GPS-houder van het merk RAM en daar past met een beetje geluk een Garmin 276, 278, 176, 196, 296 en 396 in waarvan de eerste twee het meest op de motor gebruikt worden  :P