Auteur Topic: motorbeurs Utrecht  (gelezen 10970 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Menno

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #30 Gepost op: 25 februari 2011, 21:38 »
Is nog een concept en hij is vooral wat smaller.... Wat pas echt een gemiste kans is is die X-runner. Wat een volkomen debiel hok is dat zeg. Ziet er niet uit, antieke techniek en dat voor dik 12K. En dan staat er op de stand er naast een blinkende Tiger 800 in twee uitvoeringen.... Eat your heart out Honda!

Offline Sjoerd

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #31 Gepost op: 25 februari 2011, 21:56 »
suiker is op kan er iemand suiker meebrengen?
xl 600 v -'95
xl 1000 v '01
kle 650 '10

Offline jomakra

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #32 Gepost op: 25 februari 2011, 22:32 »
suiker is op kan er iemand suiker meebrengen?

OK, neem ik mee..... hoeveel kilo???? :P :P :P :P

grtz,
marco
Africa Twin 1997 RD07a
NX 650 Dominator 1997 RD08
Werken doe je om je hobby's te bekostigen.
Ride allways in front, so won't eat the dust !

Offline Sjoerd

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #33 Gepost op: 26 februari 2011, 00:14 »
eentje lijkt me genoeg:)
xl 600 v -'95
xl 1000 v '01
kle 650 '10

Offline xrvtuur

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #34 Gepost op: 26 februari 2011, 10:15 »
Wij zijn donderdag geweest, inderdaad een raar ding die cross tourer, het woordje "cross" is ook meer bedoeld als "kruising" tussen scooter en tourmotor dan dat het iets met de term allroad te maken zou hebben, derhalve dus helemaal geen nieuwe clubfiets. Dan doet Triumph het een stuk beter, leuke motor die nieuwe Tiger maar ik krijg er ook niet echt een warm gevoel bij, dat kreeg ik wel van die zwarte aangekleede Super Tenere, maar ja €19000... pfff. En die blauwe KTM met oranje frame en valbeugels, ook super!  De TCN stand was vond ik eerlijk gezegd nog wat kaal, een motorblokje en een AT en wat meer foto's erbij lijkt leuk voor volgende keer. Wel leuk om weer even met wat leden te ouwehoeren.
Heb wel een beetje het gevoel dat er niet meer zoveel kleine standhouders zijn met echte aanbiedingen, het zijn bijna allemaal de grote jongens met nauwelijks echte korting. tja vroegahhhh ;)
Varadero SD02  2004

Offline Sjoerd

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #35 Gepost op: 26 februari 2011, 10:22 »
Wij zijn donderdag geweest, inderdaad een raar ding die cross tourer, het woordje "cross" is ook meer bedoeld als "kruising" tussen scooter en tourmotor dan dat het iets met de term allroad te maken zou hebben, derhalve dus helemaal geen nieuwe clubfiets. Dan doet Triumph het een stuk beter, leuke motor die nieuwe Tiger maar ik krijg er ook niet echt een warm gevoel bij, dat kreeg ik wel van die zwarte aangekleede Super Tenere, maar ja €19000... pfff. En die blauwe KTM met oranje frame en valbeugels, ook super!  De TCN stand was vond ik eerlijk gezegd nog wat kaal, een motorblokje en een AT en wat meer foto's erbij lijkt leuk voor volgende keer. Wel leuk om weer even met wat leden te ouwehoeren.
Heb wel een beetje het gevoel dat er niet meer zoveel kleine standhouders zijn met echte aanbiedingen, het zijn bijna allemaal de grote jongens met nauwelijks echte korting. tja vroegahhhh ;)
mag ik je noteren als lid motorbeurscommissie?
vroeger..... woonden we in plaggenhutten en reden we 1pk ;)
xl 600 v -'95
xl 1000 v '01
kle 650 '10

Offline xrvtuur

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #36 Gepost op: 26 februari 2011, 10:45 »
mag ik je noteren als lid motorbeurscommissie?

Neee dat dan weer niet ,geen tijd, het was maar een idee. Wil wel mijn motor met aanhangertje neerzetten.
Varadero SD02  2004

Offline Sjoerd

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #37 Gepost op: 26 februari 2011, 13:16 »
Neee dat dan weer niet ,geen tijd, het was maar een idee. Wil wel mijn motor met aanhangertje neerzetten.

lijkt me een leuk idee.... probeer ik te onthouden...(help je me daarmee?)
xl 600 v -'95
xl 1000 v '01
kle 650 '10

Offline xrvtuur

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #38 Gepost op: 26 februari 2011, 15:24 »
is goed
Varadero SD02  2004

Offline André

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #39 Gepost op: 26 februari 2011, 17:06 »
Ik vond het bij Honda ook tegen vallen. :( :( :( :(
Die Tenere vond ik erg mooi, als ik daar het geld voor had. ??? ???
Als mijn Twin echt op is, komt er denk ik geen Honda meer. Of natuurlijk weer een Twin. ;D ;D ;D
Droom niet je leven,
leef je droom.

Offline voorstad

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #40 Gepost op: 26 februari 2011, 18:23 »
Vrijdag ook even de beurs aangedaan. Bij Arjan Brouwer stonden gelukkig nog wat Transalpen en Twin's te koop. De Tenere en de Tiger zijn i.d.d. erg mooie machines.

Kreeg al wel inspiratie voor een statutenwijziging: We zouden de Transalpclub kunnen omdopen naar de "T........... Allroadclub Nederland". Mogen we zelf invullen of dat de T van Transalp, Twin, Tenere, Tiger of Track is.... :-)

PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline PimW

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #41 Gepost op: 26 februari 2011, 22:54 »
Och er is op de stand in ieder geval lekker veel ruimte voor handel.
Goede koffie ook! ;D

Ik heb me vooral geconcentreerd op de offroad modellen en rallyfietsen. De andere modellen wel allemaal beetje bekeken en op wat spul gaan zitten maar word er niet zo warm van. Ze zullen allemaal wel lekkerder rijden dan mijn RammelAlp zonder windbescherming  :))

Vooral de Rallystage was een bron van inspiratie voor mij  :) Mooi afkijken van de grote jongens. :angel:

Offline Two Plugs

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #42 Gepost op: 28 februari 2011, 07:51 »
lijkt me een leuk idee.... probeer ik te onthouden...(help je me daarmee?)

Sjoerd,

Als Arthur idd zijn mooie combinatie (zal echt een eye-catcher worden!) beschikbaar steld voor volgend jaar, dan stel ik mijn (eindelijk) afgebouwde XLV750R RD01 beschikbaar!
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Sjoerd

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #43 Gepost op: 28 februari 2011, 08:36 »
Sjoerd,

Als Arthur idd zijn mooie combinatie (zal echt een eye-catcher worden!) beschikbaar steld voor volgend jaar, dan stel ik mijn (eindelijk) afgebouwde XLV750R RD01 beschikbaar!
Dat onthoud ik! uitersten.... Zeeland - Groningen...
(Heb jij tijd om de XLV af te bouwen? met dat 'project' woning van jullie?)
xl 600 v -'95
xl 1000 v '01
kle 650 '10

Offline Two Plugs

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #44 Gepost op: 28 februari 2011, 09:21 »
Dat onthoud ik! uitersten.... Zeeland - Groningen...
(Heb jij tijd om de XLV af te bouwen? met dat 'project' woning van jullie?)

OFFTOPIC MODUS: de bedrading zit d'r op, eind mei is de garage weer leeg, dus dan komt de rest!  ;) OFFTOPIC MODUS OFF

Btw... ook dat on-af-gebouwde frame staat erg kloek op onze stand!  ;)
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline PimW

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #45 Gepost op: 28 februari 2011, 19:59 »
Anders wil ik mijn motor ook wel even een paar weken niet wassen en goed mee crossen.

Voor het contrast met al dat glimpend mooie spul?

;D

Offline Oldtimer

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #46 Gepost op: 28 februari 2011, 20:13 »
Citaat
paar weken niet wassen en goed mee crossen

Volgens mij hoef je daar toch geen moeite extra voor te doen :))
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline PimW

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #47 Gepost op: 28 februari 2011, 20:27 »
Nee klopt maar een jaar is lang ;D

Offline Oldtimer

Re: motorbeurs Utrecht
« Reactie #48 Gepost op: 28 februari 2011, 20:34 »
Maar wordt dan wel spectaculair.
Doe je hetzelfde met de kleding enz.... en ga je er zelf op zitten tijdens de beursdagen.
Ik breng je wel een bakkie.
Kun je in elk geval niet meer stuk bij de beurs orga's   :))
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.