Deel 3...
De originele carterbescherming is vervangen door een handgemaakt alu exemplaar dat de volledige onderzijde van blok, en ook de onderste uitlaatpijp beschermt. De originele beschermde enkel de voorste cil. Daarnaast zit ze vast met 2 M6 bouten vooraan en 4 lange M8 bouten achteraan. De oringinele zat vast met 4 M6 boutjes...
Van het oude dash en het dash dat ik van wilfred had gekocht, heb ik één goede gemaakt, en dat is aardig gelukt vind ik
. De schakelaar in het midden dient nog een functie te krijgen, maar weet nog niet wat. Er zit nu ook een VDO olietemperatuurmeter in, maar die moet nog aangesloten worden...
De originele voetsteunen zijn vervangen door degelijke rally exemplaren. Ik heb geen vergelijkingsfoto gemaakt, maar die komt nog. Alleszins, deze hebben een sta-oppervlak van 8,5 x 5 cm. Kettingset is vernieuwd en de uitgaande as goed met kopervet ingesmeerd...
En uiteraard zijn er nieuwe handvatten opgekomen. Nu nog een setje witte acerbis handkappen.
Wordt vervolgd...