Grrr, waar is de forumopmaak heen !!!!!
Heb het er met Jeroen over gehad, ik begrijp het allemaal best hoor, TRANSALPclub. Ik vond het wel erg drastisch om mijn topic meteen te sluiten, maar goed...
Nu, ik ben lange tijd lid geweest van een merkgebonden schakelbrommerforum, en ook daar ergerde ik mij aan AFZONDERLIJKE topics over andere brommers/merken, maar enkel en alleen als het van mensen was die geen andere brommer hadden. Genoeg mensen die een puch of tomos of vespa hadden voor in de winter bijvoorbeeld.
Ik (maar dat is dus persoonlijk) zou er dus persoonlijk niets op tegen hebben als een lid (club of forum) enkele plaatjes zou tonen van zijn andere motor. Zolang het maar een motor is. Er worden toch ook wel eens foto's gepost van andere leuke dingen waarmee leden bezig zijn vermoed ik? Ik heb hier trouwens al foto's zien voorbijkomen van goldwings, derbi's etc, nooit een slotje...
Dat was mijn gedachte,
Aub, wordt geen forum/club waar mensen die OOK niet-clubmotoren hebben niet meer welkom zijn, want dat veroorzaak je op deze manier.
Misschien denken sommigen, ga dan naar de 'merkmotor'-club, maar wees toch blij dat ik die foto's hier graag ook toon als er animo voor is? Mensen delen nu eenmaal graag dingen.
Ga naar motorforum? Waarom? Daar is voor een type motor vaak maar 1 topic, en dat maakt alles erg onoverzichtelijk. Iemand al eens het africa twin topic op motorforum gelezen? Stelt weinig voor vind ik...
Maar goed, leuk dat er een ander topic is gekomen!