Auteur Topic: Nepal -> Nederland, reis op twee AT's  (gelezen 2899 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Eelke

Nepal -> Nederland, reis op twee AT's
« Gepost op: 05 februari 2011, 16:08 »
Begin mei is het dan zover, ik ga samen met een vriend met onze Twins naar Nepal rijden. We hopen zes weken later in Kathmandu te zijn.
Nu was ons eerste plan om de motoren gewoon terug te vliegen, maar misschien heb jij wel zin om terug te rijden. Voordeel voor ons is dat we de kosten van een duur vliegticket niet hoeven te betalen en voor jou dat er in Kathmandu twee Twins klaar staan met koffers en al. Heb je interesse in een mooie tocht? Laat het me weten!
Honda Africa Twin XRV750 '99
Volvo Amazon babyblauw '66
Stevens City Flyer '09
Isaac Boson '12

Offline Brombeer

Re: Nepal -> Nederland, reis op twee AT's
« Reactie #1 Gepost op: 05 februari 2011, 23:07 »
Dus.. ik rij iemands twin naar NL..?

Waarom zo kort eigenlijk? Ik kwam daar pas na 4 maanden áán!

..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline olaf

Re: Nepal -> Nederland, reis op twee AT's
« Reactie #2 Gepost op: 06 februari 2011, 13:11 »
Dus.. ik rij iemands twin naar NL..?

Waarom zo kort eigenlijk? Ik kwam daar pas na 4 maanden áán!


ik denk dat ze gewoon door willen rijden .
Grt Olaf
AT en KTM Adv 990R

Offline Brombeer

Re: Nepal -> Nederland, reis op twee AT's
« Reactie #3 Gepost op: 06 februari 2011, 21:07 »
ik denk dat ze gewoon door willen rijden .

Nee hoor, dat kan theoretisch in 22 dagen (dan ben je aant doorrijden zeg maar :D)

Ik bedoel meer, landen als Pakistan en India zijn heel erg de moeite waard en daar zou je dan bar weinig van meemaken. Nepal valt niet zo heel veel te rijden op zich.

Maar ik wil best een motor terugrijden hoor, zelfs in zes weken! Maar ik vermoed dat er ergens een addertje zit? Dat ik hem moet kopen?
..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline olaf

Re: Nepal -> Nederland, reis op twee AT's
« Reactie #4 Gepost op: 06 februari 2011, 21:16 »
Misschien heben ze 6 weken . ;)



Olaf
AT en KTM Adv 990R

Offline Eelke

Re: Nepal -> Nederland, reis op twee AT's
« Reactie #5 Gepost op: 06 februari 2011, 22:29 »
Hoi, we zouden het liefste langer wegblijven, maar we konden maar zes weken vrij krijgen van ons werk, vandaar. En er is geen addertje onder het gras, het kost ons 1200 euro minimaal pp als we onze twins terug laten vliegen. Misschien dat er twee motorrijders zijn die onze twins terug willen rijden. We moeten dan wel even duidelijke afspraken maken over hoe en wat maar daar moet uit te komen zijn.

Honda Africa Twin XRV750 '99
Volvo Amazon babyblauw '66
Stevens City Flyer '09
Isaac Boson '12

Offline kenny013

Re: Nepal -> Nederland, reis op twee AT's
« Reactie #6 Gepost op: 07 februari 2011, 01:41 »
Nee hoor, dat kan theoretisch in 22 dagen (dan ben je aant doorrijden zeg maar :D)

Ik bedoel meer, landen als Pakistan en India zijn heel erg de moeite waard en daar zou je dan bar weinig van meemaken. Nepal valt niet zo heel veel te rijden op zich.

Maar ik wil best een motor terugrijden hoor, zelfs in zes weken! Maar ik vermoed dat er ergens een addertje zit? Dat ik hem moet kopen?
Hmm, ik heb wegens omstandigheden, straks, nog 3 maanden "over" en op dit moment geen motor.
 ::)
Een Africa Twin is onverwoestbaar, maar er zijn grenzen en een vrachtwagen is er zo een.
.
http://stanswebsite.tk/

Offline daandus

Re: Nepal -> Nederland, reis op twee AT's
« Reactie #7 Gepost op: 07 februari 2011, 08:13 »
Stan,
vet idee; waarom zou je 't niet doen?
... was ooit lid ...

Offline NiCoAT

Re: Nepal -> Nederland, reis op twee AT's
« Reactie #8 Gepost op: 07 februari 2011, 11:46 »
Hmm, ik heb wegens omstandigheden, straks, nog 3 maanden "over" en op dit moment geen motor.
 ::)

Hoe gaat het eigenlijk met de verwondingen?
Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Offline kenny013

Re: Nepal -> Nederland, reis op twee AT's
« Reactie #9 Gepost op: 07 februari 2011, 12:40 »
Hoe gaat het eigenlijk met de verwondingen?
Gaat gezien de aard van de verwondingen, heel erg goed.
Hand is nog niet helemaal mobiel en wordt nog aardig dik maar de vooruitzichten volgens de fysio zijn zeer goed.
Een Africa Twin is onverwoestbaar, maar er zijn grenzen en een vrachtwagen is er zo een.
.
http://stanswebsite.tk/