Ik denk dat je wat te hoog grijpt met 75pk (ahw) met de aanpassingen die je in gedachten hebt..
Vergeet niet dat de top Hawk racers (blok is vergelijkbaar met de AT) rond de 85 tot 90pk ahw hebben. Maar dat zijn dus raceblokjes.
Tuning is duur, zeker als je het meeste werk uit gaat besteden.Reden is dat het gewoon erg veel werk is.
Goedkoopste is te beginnen met hogere compressie , nokkenassen uitklokken, in- en uitlaatkanalen netjes maken (= geen flowen), een goed uitlaatsysteem en dan mbv een Powercommander oid goed af (laten) stellen.
Nadeel is ook dat er voor de clubmotoren weinig te koop is, je zal dus creatief moeten zijn.
Hier is wel wat info te vinden
http://www.hawkgtforum.com/forum/ en verder VEEL lezen en luisteren naar mensen die ervaring hiermee hebben (en zin hebben er de tijd voor te nemen..)
Edit: maar ik heb de indruk dat hier met "tuning" goed afstellen bedoeld wordt
in dat geval ga ik iets over de top met m'n verhaaltje
maar ga er vanuit dat het geld gaat kosten, goedkope tuning bestaat helaas niet.