Dinsdag met de trein weggegaan, samen de VE (vorige eigenaar) naar het postkantoor gegaan en toen was de moto van mij
Ik heb de VE, die overigs een motoragent is
, nog naar huis gebracht (gelukkig geen Art. 5 gekregen, maar ik werd er wel nerveus van
).
En toen was het rijden, rijden en nog eens rijden!!! En wat rijdt dat lekker.
De accu heeft altijd onder de druppellader gestaand en is volgens mij nog origineel
dus ik heb al een nieuwe besteld.
Ik kwam er achter dat er al een PowerCommander setje inzit dus dat scheelt weer!
En verder rijdt het geweldig, minpuntje is dat dit gaat mij een hoop voetzolen zal gaan kosten
Straatje keren is een makkie vergeleken met me`n zx6r en door de bergen koppel rijdt het zeer relaxed.
BTW door dat hoge koppel kan ik BV in ze`n 3e rustig rondtuffen de toeren laten zakken tot 1500RPM om
vervolgens rustig weg te klapperen. Ik maak me dan wel zorgen om de lagerschalen en de krukaslagers,
kan het blok dit hebben of zou ik beter boven de 2 / 2.5k RPM moeten blijven? Ik kan me niet herinneren hoe
ik er met me`n ouwe TransAlp mee omging, en die Kawa was me toch hoogtoerig (en een 4-cylinder).
Valt me wel op dat er op elk forum dat maar enigzins iets te maken heeft met Varadero`s
Two Plugs aanwezig is
, dat je nog tijd hebt om te rijden!
Nu maar hopen dat de boevengilde er vanaf blijft en dan morgen voor het werk nog even een uurtje
door de havens tuffen (de kade`s dan het is immers geen Vaaradero (K is niet origineel
))