Hmm, even handleiding van de dynojetkit voor rd07a erbij gezocht:
http://www.dynojet.com/pdf/European/Honda/E1158.001.pdf1. Remove vacuum slide from carbs. Remove spring from slide. Thread one of
the slide cover screws into the center of the needle retainer (Fig. A) and pull up
gently. Remove stock needles & spacers, noting order of assembly (Fig. B)
2. With the slide drill (DD# 39) enclosed, drill your slide lift holes (Fig. D), Drill both
slide lift holes. Do not drill the needle hole .
3. Install Dynojet needles on groove# 4, using all stock spacers (Fig. B). Install the
Dynojet washers above the E-clip.
4. Remove stock main jets and replace with Dynojet mains provided. If you
are running the stock exhaust use the DJ120 main jets, if you are running an
aftermarket header or slip-on with high flowing baffle, use the DJ124 main jets.
Be sure that the jets you are changing are the main jets.
5. Locate the Fuel Mixture screws (Fig. C). Carefully turn mixture screws clockwise
until lightly seated, turn back out 2-1/2 turns or where you find your best idle.
Dynojet kit is exact zoals hierboven beschreven gemonteerd.
124 sproeiers voor K&N + Aftermareket uitlaat
Luchtmengsel schroeven precies 2,5 slag uit
gasnaalden op 4 groef (derde van beneden)
Kit bestaat dus uit hoofdsproeiers en gasnaalden.
Kan geen sporen ontdekken dat de gasschuif vacuum gaatjes zijn uitgeboord.
Als niemand een gouden tip/advies heeft dan denk ik dat ik de gasnaalden maar op standje twee zet (ipv vier) en de boel weer in mekaar schroef...