Auteur Topic: Complimenten aan redactie Transalper!  (gelezen 1250 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Peter_Winsum

Complimenten aan redactie Transalper!
« Gepost op: 03 maart 2011, 20:42 »
Hierbij wil ik graag de redactie van De Transalper een groot compliment maken. In vergelijking met het gemiddelde gestencilde krantje, van de gemiddelde vereniging, is dit een prachtig magazine waar iedereen trots op mag zijn.

Het lukt steeds weer het magazine gevuld te krijgen met artikelen die zorgen dat er altijd wel iets van je interesse of smaak in staat. Ik sla wel eens wat over, maar heb het blad nog nooit in de wikkel laten zitten.

Met andere woorden: petje af!
Honda Varadero - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Offline eggie

Re: Complimenten aan redactie Transalper!
« Reactie #1 Gepost op: 03 maart 2011, 21:30 »
inderdaad een geweldig blad .helemaal top!!

Offline crejo

Re: Complimenten aan redactie Transalper!
« Reactie #2 Gepost op: 03 maart 2011, 21:58 »
Super blaadje en altijd weer vol informatie  ;) ;)
Niks zo fijn als met een AT onderweg te zijn.

chadchop

  • Gast
Re: Complimenten aan redactie Transalper!
« Reactie #3 Gepost op: 03 maart 2011, 22:40 »
Na een tijdje stil te zijn van mijn kant, sluit ik mij hierbij helemaal aan.
Mijn complimenten, ga zo door.......alleen de clubpas moet echter bijgesteld worden.
Toch graag wat meer persoonlijkheid met clubnummer.....
Maar dat zullen meer met mij eens zijn....
Enne. clubdealers in de buurt, jawel, met deze pas krijg ik zelfs korting bij motorport Leek, maar vraag me af als ik met dit kartonnetje de volgende keer aankom of dit nog geloofswaardig overkomt, TCN, gewoon weer de oude pas en nummer graag.

Offline Two Plugs

Re: Complimenten aan redactie Transalper!
« Reactie #4 Gepost op: 04 maart 2011, 08:06 »
Kan me alleen hierbij aansluiten.

Dit is een heus MAGAZINE. Erg jammer dat Terra er mee moet stoppen, ook al is de reden (zwanger, verhuizing) natuurlijk heel leuk om naar uit te kijken. Zou natuurlijk mooi zijn als er een paar creatievelingen zijn die hier in springen, dat geeft Terra en de redactie ook de mogelijkheid om op korte termijn voor een goede overdracht te zorgen.

Vwb de clubpas... zie mijn opmerkingen over het draadje die hiervoor door Grunninger is gestart.
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180