Techniek > Honda Transalp

Transalp veel km gereden

(1/3) > >>

Nieuweling:
Hallo allemaal,

Ik ben voornemens om te heropstappen op een transalp en heb een hele mooie( optisch ) transalp gezien hij is van 1992 en heeft een aluminium kleurig blok wel heeft deze motor 110.000 km gereden.
Vlgns de bestuurder heeft hij wel steeds zijn onderhoud gehad en verbruikt hij ook olie halve liter op 1000 km.
De vraag is dan nu wat kan een motorblokje van een transalp hebben is 110.000 km veel voor een transalp.
Maakt het wat uit of ik een transalp koop met een zwart of aluminium koop , mat andere woorden wat zijn de ervaringen rondom deze 2 motorblokken b.v verschil olie verbruiken, etc?
Leuk zou zijn om een indicatiewaarde van de waarde hier neer te zetten.
Vlgns de verkoper is de technische staat super.
Ik hoor graag van jullie

Hotel 317:
m.b.t. het blok: alles valt of staat met voldoende (verse) olie  ;D. en je weet pas of dat het geval is geweest wanneer je hem opnieuw verkoopt of bij de monteur aflevert. Als de rest va de motor er superb uitziet (geen versleten handvatten, uitlaat die er niet onder vandaan tyft, geen gigantisch stofnest onder het zadel) zeg ik: doen.

Sandra:
nou ik liet zo'n.. bijna.. olieboot lekker staan!
Transalpen zat te koop...

Peter M:
De eerste vraag die ik mezelf zou stellen is: hoeveel wil ik uitgeven voor een motor. En dan kijken wat er voor die prijs op de markt aangeboden wordt.

Waffie:

--- Citaat van: Nieuweling op 05 maart 2011, 07:52 ---Hallo allemaal,

Ik ben voornemens om te heropstappen op een transalp en heb een hele mooie( optisch ) transalp gezien hij is van 1992 en heeft een aluminium kleurig blok wel heeft deze motor 110.000 km gereden.
Vlgns de bestuurder heeft hij wel steeds zijn onderhoud gehad en verbruikt hij ook olie halve liter op 1000 km.
De vraag is dan nu wat kan een motorblokje van een transalp hebben is 110.000 km veel voor een transalp.
Maakt het wat uit of ik een transalp koop met een zwart of aluminium koop , mat andere woorden wat zijn de ervaringen rondom deze 2 motorblokken b.v verschil olie verbruiken, etc?
Leuk zou zijn om een indicatiewaarde van de waarde hier neer te zetten.
Vlgns de verkoper is de technische staat super.
Ik hoor graag van jullie

--- Einde van citaat ---

afh van wat de prijs is,

leeftijd bepaalt meer de prijs dan de km stand maarrrrr in de praktijk valt ieder over  een km stand die hoger is dan 50 .000 km


gelukkig is er voldoende aanbod,


Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View