Auteur Topic: Grave valbeugels/middenbok  (gelezen 1672 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SuperSeven

  • Actieve Forumgast
  • **
  • Berichten: 51
  • It's never the end, it's always a new beginning

  • Ongelezen
    Reacties
Grave valbeugels/middenbok
« Gepost op: 07 maart 2011, 21:06 »
Heeft er iemand ervaring met de valbeugels en middenbok van Grave? (www.grave.cz)
Degelijkheid, verzendkosten/tijd...?
voor een XL650V

Greetz,

Aaron

Offline Grey alp

Re: Grave valbeugels/middenbok
« Reactie #1 Gepost op: 08 maart 2011, 20:10 »
Op het Engelse zusterforum zijn ze er zot van. Zou zeer degelijk materiaal zijn. Maar niet van de goedkoopste en hun responstijd om info loopt ook wel eens vertraging op. Net als hun levering termijn ,ook daar moet je geduld bij hebben!.

Enjoy

Offline SuperSeven

  • Actieve Forumgast
  • **
  • Berichten: 51
  • It's never the end, it's always a new beginning

  • Ongelezen
    Reacties
Re: Grave valbeugels/middenbok
« Reactie #2 Gepost op: 14 maart 2011, 00:45 »
Net een mailtje terug gekregen. 185€ + 65€(verzending) Levering tegen eind mei... De rvs-versie kost 230€.
Ze zijn redelijk duur maar in vergelijking met andere (enkel op foto's afgaand) lijken ze me wel heel wat bescherming te bieden.

MartijnD

  • Gast
Re: Grave valbeugels/middenbok
« Reactie #3 Gepost op: 07 november 2011, 21:59 »
Hey Aaron,

Ik was even benieuwd of je je spul uiteindelijk bij Grave gehaald hebt of ergens anders. Ben zelf namelijk ook op zoek naar valbeugels en een middenbok voor n XL650V...

Groet,
Martijn

Offline harry

Re: Grave valbeugels/middenbok
« Reactie #4 Gepost op: 19 november 2011, 05:48 »
Heeft er iemand ervaring met de valbeugels en middenbok van Grave? (www.grave.cz)
Degelijkheid, verzendkosten/tijd...?
voor een XL650V

Greetz,

Aaron

Ervaring niet maar...
Ook zij gebruiken die waardeloze iele lipjes waar de carterbak mee vast zit als bevestigingspunten voor de beugels. Die punten zijn daar niet voor gemaakt en scheuren bij een goeie val af. Is op dit forum genoeg over te vinden wat er dan gebeurt.

Lijken mij dan ook meer stoer ogende beugels dan goed werkende beugels, alleen maar voor de optiek zou ik zeggen.

Offline SuperSeven

  • Actieve Forumgast
  • **
  • Berichten: 51
  • It's never the end, it's always a new beginning

  • Ongelezen
    Reacties
Re: Grave valbeugels/middenbok
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2012, 22:58 »
Hmm, sorry voor de late post...

Maar neen, toen ik de bestelling dan effectief wou plaatsen bleek het bedrijfje ermee gestopt te zijn...

Dan heb ik wat verder gezeocht en ben op de valbeugels van African Queens gekomen, heel degelijke baren en stevige bevestiging. Ook een stevige prijs... 225€ (inclusief verzending)
http://www.africanqueens.de/html/sturzbugel.html