Techniek > Honda Transalp

Velgen vraagje

(1/5) > >>

murkey:
Aangezien ik in strijd ben met de regels mbt een wphb te krijgen  C:-), moet ik maar even wat vragen stellen  :angel:

Wat ontbreekt er hier? (het slangtje sluit niet goed aan op het reservoir), waardoor het geen gesloten systeem is.


Uploaded with ImageShack.us

Wat zeggen jullie hiervan, geoxideerde velg......er zijn nog geen spaken uitgeknapt, maar hier zit ik eigenlijk ook niet echt op te wachten. Valt het nog mee of moet ik het deze direct gaan vervangen door een nieuwe velg?



Uploaded with ImageShack.us

Anne:
mbt velg; oxidatie is niet een probleem. Overmatige wel. Heb je een idee van de dikte van het laagje?
Als het echt je velg heeft aangevreten -> nieuwe halen. Als het oppervlakkig is, behandelen.

murkey:
er zijn gewoon hoekjes bij de spaken afgebroken, helaas niet echt te zien op de foto. Dus denk dat ik voor de veiligheid toch maar om een goede tweedehands ga zoeken.

Iemand een idee hoe het moet met het slangtje vs reservoir?

Sandra:

--- Citaat van: murkey op 05 april 2011, 16:05 ---Aangezien ik in strijd ben met de regels mbt een wphb te krijgen  C:-), moet ik maar even wat vragen stellen  :angel:

Wat ontbreekt er hier? (het slangtje sluit niet goed aan op het reservoir), waardoor het geen gesloten systeem is.


Uploaded with ImageShack.us

Wat zeggen jullie hiervan, geoxideerde velg......er zijn nog geen spaken uitgeknapt, maar hier zit ik eigenlijk ook niet echt op te wachten. Valt het nog mee of moet ik het deze direct gaan vervangen door een nieuwe velg?



Uploaded with ImageShack.us

--- Einde van citaat ---
Mijn vermoeden: velg te zeer aangetast om nog veilig de weg op te gaan...ik hoop voor je dat het meevalt.
Band eraf en kijken zou ik zeggen! Succes!

murkey:
Ik denk idd dat het verstandig is dat ik op zoek ga naar een andere velg. Passen er ook andere typen velgen in, dan alleen de orginele velg? zonder aanpassingen? zo ja welke?

Ik ben er nog niet helemaal uit met het remreservoir? mis ik daar een onderdeel of sluit de slang en het klemtje gewoon niet goed?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View