Techniek > Honda Transalp

2x Leeggelopen achterband transalp

(1/2) > >>

GS Allroad:
Hallo,

Ik wou vorige week woensdag op mijn alp een tochtje maken,toen ik zag dat mijn achterband leeggelopen was,snel even opgepomt en hij was weer goed. Later die dag toen ik door de coentunnel richting Schiphol reed voelde ik mijn achterkant zwabberen snel op de vluchtstrook geparkeerd en de anwb gebeld die heeft hem nog geprobeerd op te pompen maar liep snel weer leeg.Nu een week later heb ik het weer geprobeerd en ja hoor nu blijft er gewoon lucht inzitten.

Ligt dit aan het ventiel of aan de velg? Velg is nieuw ,banden zijn nieuw en de binnenband is nieuw.

Ik hoor het graag.

M.vr.gr.
Stephan.

Timy:
Lijkt inderdaad een kapot/scheef ventieltje.
Gewoon ff naar een autodealer oid om de hoek rijden. T kost geen drol om zo'n binnenwerkje erin te zetten, sterker nog denk dat het gratis is.

Als ie dan nog leeg loopt is je binnenband wel leuk  ;)

Oldtimer:
Misschien het dopje uit dit topic ;)

http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=6468.msg56411;topicseen#msg56411

Miquel:
Of de binnenband is niet goed, heb ik ook een keer gehad nadat ik een nieuwe binnen en buitenband heb laten monteren. Band liep heel langzaam leeg. Even terug gaan naar diegene die hem heeft gemonteerd.

GS Allroad:
De banden zitten er al zo een vijf tot 6 maanden op dus ik denk zelf dat het ventieltje niet echt lekker zit.

Van de week maar richting Sprundel.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View