Auteur Topic: Voorstellen: Chris  (gelezen 1183 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Chris

Voorstellen: Chris
« Gepost op: 23 februari 2009, 21:11 »
Sinds afgelopen zaterdagochtend 21 februari 2009, 11:08h mag ik mij de trotse eigenaar noemen van een rode Honda XL600v Transalp uit 1997. Hij (of is het een zij?) heeft nu bijna 44.000 km op de teller en ik hoop er daar nog vele plezierige kilometers aan toe te voegen.

Iets over mezelf: ik ben 32 jaar en woon in Linschoten. November jl. heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en heb me een winter lang geörienteerd wat nu mijn eerste motor zou gaan worden. Veel rondgeneusd op dit forum!

Motor is nu nog vrij standaard. Als extra's zit er een middenbok en een verhoogd ruitje (niet zeker of dat wel zo prettig is...) op.

Mijn wensenlijstje is langer...  ;)
-topkoffer (ga de motor ook voor woon-werk gebruiken)
-valbeugels
-meer/betere verlichting
-schuurtje voor de fiets (staat nu nog onder een hoes)

Joepie het lijstje wordt korter, koffer en beugels zitten er (bijna) op! Alp overtreft trouwens alle verwachtingen: zeer fijne fiets!

Motor-groeten!

Chris
« Laatst bewerkt op: 27 april 2009, 14:10 door Chris »

bobby templier

  • Gast
Re: Voorstellen: Chris
« Reactie #1 Gepost op: 23 februari 2009, 21:20 »
Moi Chris.

Welkom je zal veel info op dit forum vinden
het is een goede club leden doen veel voor elkaar.
Ad Mies en ik zullen je bij staan met de vragen over je brommer.
Ad heeft een motor zaak en is prof, ik ben werktuigkundige op centrales en het is mijn hobby om aan motoren te sleutelen.
Bij toeval geven we in sneek een sleutel dag dan kunnen we je motor controleren.

wel ff aanmelden gebruik de zoek functie

vr gr Techische commisie bob en ad
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2009, 21:36 door bobby Tempelier »

TPFKAP

  • Gast
Re: Voorstellen: Chris
« Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2009, 21:28 »
Hallo chris, welkom in onze familie ;D. Ik lees, dat onze TC(technische commissie) je al te woord heeft gestaan, houd je die maar in ere, zullen zeker eens een keertje van pas komen ;D.