Auteur Topic: onderhouds adresje oost nederland  (gelezen 6733 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KTM-FAN

  • Gast
onderhouds adresje oost nederland
« Gepost op: 16 mei 2011, 22:09 »
Hoi, eerst maar eens voorstellen: ik ben Onno en heb een KTM en een Transalp. De KTM voor de endurotjes en OTR ritjes, de transalp voor woon-werk.

Nu ben ik van het westen verhuisd naar het oosten (arnhem) en mijn Transalp XL700 heeft dringend onderhoud nodig. Omdat ie ook nog garantie heeft, toch maar naar een dealer nog voor deze keer.

Wie o wie weet er een goed adresje omgeving Arnhem ??

Groeten
Onno oftewel KTM-FAN en ook Alp fan, rijdt ook best aardig, wel een beetje braaf..... ;)

Offline chaos

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2011, 22:17 »
als je zelf handig bent dan zou ik zeggen neem kontakt op met boksmotyre in duiven. je kan daar terecht voor banden, olie, kettingsets, remdelen en vering. je motor onderhoud geven kan je daar zelf doen, je neemt de onderdelen bij hem af. hij is geen clubdealer meer maar heeft verstand van bijna elk type motorfiets. en de koffie is goed.

KTM-FAN

  • Gast
Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2011, 22:22 »
goeie tip, maar om nog een half jaartje van de garantie te mogen genieten moet ik een honda dealer dit klusje laten doen..... nu zie ik er niet veel hier in de omgeving, zou het echt zo dun bezaaid zijn ??

het gaat om een 12000 km beurt

Offline Rob

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2011, 22:25 »
Inderdaad: Wim Boks (Motyre) in Duiven !!
Echte vakman; en nooit te beroerd je te helpen..
Aanrader dus..
Alias raceneus..

Offline Rob

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2011, 22:26 »
goeie tip, maar om nog een half jaartje van de garantie te mogen genieten moet ik een honda dealer dit klusje laten doen..... nu zie ik er niet veel hier in de omgeving, zou het echt zo dun bezaaid zijn ??

het gaat om een 12000 km beurt

oeps.. had ik niet gezien.. Waar je voor een Honda dealer terecht moet daar weet ik niet..
Alias raceneus..

Offline chaos

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #5 Gepost op: 16 mei 2011, 22:29 »
je kan naar rob den balvert (duiven)gaan, of hij honda dealer is weet ik niet. maar ach als je de alp goed onderhoud hoeft garantie geen probleem te zijn. komt weinig voor dat een alp terug moet naar een dealer voor garantie.

Offline Bono

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #6 Gepost op: 16 mei 2011, 22:30 »
Welkom Onno,
 
Kom de volgende keer maar naar de STO. Praten de wijzen uit het Oosten je helemaal bij. Weet je precies het wie, wat, waar, hoe en waarom. En... Nee, je hoeft geen TCN lid te zijn om naar de STO te komen. En... Ja, het mag gerust met die Oostenrijker. (Die willen we dan wel eens zien).
 
Honda dealer in het Oosten? Nee, geen flauw idee. Kan ik je niet aan helpen  :-\ . Ik mag niet zo maar die kant op van Marien a.k.a. Oldtimer  ;D .
 
(STO-link -->  http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=2194.0)
 
En die Chaos en Raceneus die zo gretig reageren, horen daar ook bij. Maar ze reageren zo gretig dat ik me afvraag of de wijzen uit het Oosten komen of er juist naar toe gaan  :))   :))   :)) .
 
Ja hoor. Komt u maar  ;D .
 8)
-- Han --

Offline Sandra

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #7 Gepost op: 16 mei 2011, 22:41 »
Hoi, eerst maar eens voorstellen: ik ben Onno en heb een KTM en een Transalp. De KTM voor de endurotjes en OTR ritjes, de transalp voor woon-werk.

Nu ben ik van het westen verhuisd naar het oosten (arnhem) en mijn Transalp XL700 heeft dringend onderhoud nodig. Omdat ie ook nog garantie heeft, toch maar naar een dealer nog voor deze keer.

Wie o wie weet er een goed adresje omgeving Arnhem ??
In Keijenborg weet ik nog een goed en goedkoop adres.
Laat me maar weten als je het tel wilt
gr. Sandra

Groeten
Onno oftewel KTM-FAN en ook Alp fan, rijdt ook best aardig, wel een beetje braaf..... ;)
[img]http://img684.imageshack.us

Offline roland65

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #8 Gepost op: 16 mei 2011, 22:42 »
Welkom hier en ook bij de stammtisch

 Motoport Zelhelm is dacht ik het dichtste bij.
Maar op de site van Honda kun je een lijst met dealers vinden

Offline Sandra

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #9 Gepost op: 16 mei 2011, 22:42 »

Oeps, mijn bericht staat in het jouwe, foutje...
[img]http://img684.imageshack.us

Offline chaos

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #10 Gepost op: 16 mei 2011, 23:21 »

En die Chaos en Raceneus die zo gretig reageren, horen daar ook bij. Maar ze reageren zo gretig dat ik me afvraag of de wijzen uit het Oosten komen of er juist naar toe gaan  :))   :))   :)) .
 

tja, voor jou een vraag, voor mij een weet. maar dat kan je ook niet weten want je komt niet uit het oosten ;D ;D ;D

Offline Oldtimer

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #11 Gepost op: 17 mei 2011, 15:39 »
Wijze mannen ?
Hee jongens kom op, in het oosten is het gewoon nog rustig. Daar kun je nog bijkomen van je dagelijkse beslommeringen en stress uit het wilde westen. Hier vliegen we mekaar niet in de haren omdat je op een Twin of Alp rijdt.
Een reden temeer om de STO in ere te houden.

Ont-stressen heet dat geloof ik >:D
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline wouterrrrr

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #12 Gepost op: 17 mei 2011, 17:12 »
Hallo,

Nabij Arnhem ligt het dorpje Andelst (en daar woon ik dan weer vlak bij). Daar zit een honda-dealer met 40 jaar ervaring.
Firma H. van Doorn, Tielsestraat 178, 6673 AE Andelst 0488-452410

Groeten Wouter

Offline Oldtimer

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #13 Gepost op: 17 mei 2011, 17:43 »
Hee Wouter....
STO is er dus ook voor jou. ;D

Kom eens aanwaaien zou ik zeggen.

Groeten
Marien
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

KTM-FAN

  • Gast
Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #14 Gepost op: 17 mei 2011, 19:43 »
Citaat
Hallo,

Nabij Arnhem ligt het dorpje Andelst (en daar woon ik dan weer vlak bij). Daar zit een honda-dealer met 40 jaar ervaring.
Firma H. van Doorn, Tielsestraat 178, 6673 AE Andelst 0488-452410

Groeten Wouter

Kijk, laat ik daar nu net vanochtend doorheen gereden zijn met de vierwieler de files ontwijkend....... doe ik nooit meer, pak ik gewoon de motor. Maar dat is een mooi adresje en ook op de weg naar mijn werk in Nijmegen. Ik bel ze morgen direct. Kan er ook eens nieuwe olie in na een jaar en een paar maand. De beurtjes daarna doe ik dan weer zelf...

tnx

trouwens actief forum hier zeg. Niet normaal man.......en vrouw ;D

Offline robgoesdakar

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #15 Gepost op: 17 mei 2011, 20:08 »
He Onno,

welkom hier.
Zo te zien je adresje al gevonden.
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.



Meer dan alleen banden ;)

Offline Thinkfuture

  • "We zouden meer kunnen bereiken als we minder voor onmogelijk zouden houden"
  • TCN Lid
  • *
  • Berichten: 445
  • Transalp pd10 '97 zw. T63-banden

  • Ongelezen
    Reacties
Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #16 Gepost op: 17 mei 2011, 21:12 »
Citaat
Kan er ook eens nieuwe olie in na een jaar en een paar maand. De beurtjes daarna doe ik dan weer zelf...

tnx

trouwens actief forum hier zeg. Niet normaal man.......en vrouw ;D

Als je eenmaal op een van de sleuteldagen bent geweest doe je die olie ook gewoon zelf.

Welkom en misschien tot op de stammtisch!

Ciao Marc

Offline voorstad

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #17 Gepost op: 17 mei 2011, 21:52 »
Hallo,

Nabij Arnhem ligt het dorpje Andelst (en daar woon ik dan weer vlak bij). Daar zit een honda-dealer met 40 jaar ervaring.
Firma H. van Doorn, Tielsestraat 178, 6673 AE Andelst 0488-452410

Groeten Wouter

Ha, geweldig, vlak naast Renault garage Gerristen waar het Renaultje 4 van m'n moeder nog wel eens naar toe moest. Als toenmalig Betuwenaar nooit geweten dat hier een Honda dealer zat. En dat terwijl ik in die tijd op 50 cc viertakt Honda'tjes reed.

Toch rijd ik graag naar Spundel. Daar leer je ook nog wat......
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline chaos

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #18 Gepost op: 17 mei 2011, 21:52 »
ik kan niets anders dan beamen dat v. Doorn uit andelst een hele goede dealer is. ooit heeft hij eens in een grijs ver verleden, honda geholpen met het opsporen waarom er iets mis ging in een bepaald type motorblok. hij heeft het doorgegeven, honda heeft het aangepast en sinds dien nooit geen problemen meer dat dat type motorblok. helaas weet ik niet meer om welk type het ging, ook niet wanneer dit speelde. uit de overleveringen gehoord van betrouwbare bronnen. als je motor zijn garantietermijn er op heeft zitten raad ik je boksmotyre aan.

KTM-FAN

  • Gast
Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #19 Gepost op: 17 mei 2011, 21:55 »
Citaat
He Onno,

welkom hier.
Zo te zien je adresje al gevonden.

Heeeej Rob, ja inderdaad verhuisd, dus niet echt meer in de kuil te vinden..... solly

Ik vind wel je uitlaat erg mooi, wil ik ook erop hebben, beetje herrie mis ik wel op de alp. Als is het gewoon een erg goede motor om dagelijks mee naar mijn werk te knorren. Lekker door de autos heen over de waalbrug. Elke dag genieten van de mooie omgeving hier.....echt

Offline Thinkfuture

  • "We zouden meer kunnen bereiken als we minder voor onmogelijk zouden houden"
  • TCN Lid
  • *
  • Berichten: 445
  • Transalp pd10 '97 zw. T63-banden

  • Ongelezen
    Reacties
Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #20 Gepost op: 17 mei 2011, 22:12 »
Citaat
Als je eenmaal op een van de sleuteldagen bent geweest doe je die olie ook gewoon zelf.

Welkom en misschien tot op de stammtisch!

Euuuhhhh... moet je wel lid zijn. Of staat het verkeerd onder je avatar?

Offline Brombeer

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #21 Gepost op: 17 mei 2011, 22:40 »
Voor een bezoek aan een ST hoef geen lid zijn toch? Of ga je me een openbare kroeg uitsturen....?
..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline Waffie

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #22 Gepost op: 17 mei 2011, 22:44 »
goeie tip, maar om nog een half jaartje van de garantie te mogen genieten moet ik een honda dealer dit klusje laten doen..... nu zie ik er niet veel hier in de omgeving, zou het echt zo dun bezaaid zijn ??

het gaat om een 12000 km beurt

dit is in de praktijk  niet te doen..

je bent vrij om bij iedere motorzaak aan te rijden
In de voorwaarden staat dat er alleen originele wisselstukken gebruikt dienen te worden en dat het onderhoud volgend de richtlijnen uitgevoerd moet zijn en  oh ja dat het boekje afgestempeld dien te zijn door een erkend motorfiets hersteller/

en wat wil nu uiteindelijk garantie zeggen...

gewoon langs gaan
technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Offline robgoesdakar

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #23 Gepost op: 17 mei 2011, 22:49 »
... Ik vind wel je uitlaat erg mooi, wil ik ook erop hebben, beetje herrie mis ik wel op de alp. ....
Zit tegenwoordig op een opdracht in Arnhem. Wil het geluid wel eens komen demonstreren..... (tegen een avondmaaltijd  :angel:  ;) )
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.



Meer dan alleen banden ;)

Offline Sandra

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #24 Gepost op: 17 mei 2011, 23:04 »
Hallo,

Nabij Arnhem ligt het dorpje Andelst (en daar woon ik dan weer vlak bij). Daar zit een honda-dealer met 40 jaar ervaring.
Firma H. van Doorn, Tielsestraat 178, 6673 AE Andelst 0488-452410

Groeten Wouter
Goh zeg bestaat ie nog steeds....?? Vroegahh zag je in de motorbladen altijd dealers per merk staan op zo'n pagina met hokjes met alle dealers van nederland, daar stond deze ook altijd bij... :D
[img]http://img684.imageshack.us

Offline Bono

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #25 Gepost op: 18 mei 2011, 10:09 »
Voor een bezoek aan een ST hoef geen lid zijn toch? Of ga je me een openbare kroeg uitsturen....?

Voor een ST is geen lidmaatschap vereist. Voor de sleuteldagen (volgens mij) wel.
-- Han --

Offline Thinkfuture

  • "We zouden meer kunnen bereiken als we minder voor onmogelijk zouden houden"
  • TCN Lid
  • *
  • Berichten: 445
  • Transalp pd10 '97 zw. T63-banden

  • Ongelezen
    Reacties
Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #26 Gepost op: 18 mei 2011, 15:43 »
Stukje stammtisch vergeten uit het citaat te halen. Brom

En als je normaal zelf je beurt doet, dan zal dat olie verversen ook wel lukken .....



KTM-FAN

  • Gast
Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #27 Gepost op: 18 mei 2011, 18:58 »
Gebeld naar die pipo in andelst. klonk wel aardig, maar hij heeft geen ruilmotor...... :o :o

Apart denk ik dan.

Kosten grote beurt incl kleppen stellen +/- 350 euri. Aardig wat munten moet ik zeggen... al is het minder dan zo iets vergelijkbaars voor een KTM 990.

Onno

Offline robgoesdakar

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #28 Gepost op: 18 mei 2011, 21:20 »
En als je bedenkt dat voor het kleppen stellen op de 700 de halve motor uit elkaar moet vindt ik het ook nog wel meevallen.
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.



Meer dan alleen banden ;)

Offline rodealp

Re: onderhouds adresje oost nederland
« Reactie #29 Gepost op: 19 mei 2011, 21:37 »
Volgens mij dealer is kleppen stellen pas nodig bij 20.000 km. Eerder heeft weinig zin bij een alp. Wat is jullie idee.