Het aanspannen ging makkelijker, omdat je letterlijk geleidelijk iets aandraait, en je meteen het resultaat kan zien.
Bij het losdraaien, wat uiteindelijk ook mijn doel was, heb je geen weerstand en hing het wiel er maar een beetje bij.
Misschien moet ik het nog eens rustig bekijken, maar ik was m'n referentie (hoe slap hangt de ketting, en hoe recht zit het wiel) een beetje kwijt, pas bij het aandraaien "trekt" de boel zich weer recht. Gelukkig had ik een redelijke inschatting gemaakt.
Waarschijnlijk doe ik er véél te moeilijk over, en heb ik te weinig vertrouwen in m'n sleutel-kunsten. Ik wilde vannacht zelfs m'n bed uitstappen om te controleren of ik de borgmoertjes wel voldoende had vast gezet. Ik zag mezelf al over de A9 rollen, terwijl m'n achterwiel me inhaalt.
Niet gebeurd, maar bij aankomst op m'n werk vanmorgen toch wat moertjes gecontroleerd.