Auteur Topic: Even voorstellen: ReBel  (gelezen 1210 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline I'm a gone man...

Even voorstellen: ReBel
« Gepost op: 27 februari 2009, 08:59 »
Dag allemaal,

Na herhaalde sluikreclame op "een ander forum" door een forumlid van TCN heb ik me hier toch maar eens aangemeld  ;)
Ik ben 40 jaar, rij een Varadero uit 2006 en ben een 'doorrijder' (zomer/winter)... de motor ziet er nu te schandalig uit om een foto van te posten dus die pijn zal ik jullie besparen (ik moet 'm gewoon nog 's poetsen...)  :-X
Ik rij zo'n 16.000KM per jaar, dus dat is "middenmoot", denk ik zo... niet extreem veel, maar ook niet weinig  ::)
Ik rij woon/werk en meestal ga ik met 't vrouwtje samen met de motor op vakantie, ben zo al in Noorwegen, Schotland, Finland en (uiteraard) de meer voor de hand liggende bestemmingen geweest (Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Italië).
Ik hoop op dit forum nog wat op te steken qua leuke vakantiebestemmingen, de Varadero an sich heb ik zo weinig op aan te merken dat ik ook niet zou weten op welk punt dat ik daar nog wat aan zou moeten verbeteren (heb wel al de nodige 'modificaties' gedaan: verhoogde ruit + spoiler, corbin-zadel, BSM-dempers, het is een travel-uitvoering dus qua luxe was ik al aardig verwend  :P)

Affijn, ik begin 's wat rond te snuffelen op dit forum, I'll be seeing you  ;)

René.

Erik

  • Gast
Re: Even voorstellen: ReBel
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2009, 17:47 »
Welkom alhier!

Enne, ik ben wel benieuwd naar een vuile en gebruikte Varadero, niks om je voor te schamen  ;D

Offline delange33

Re: Even voorstellen: ReBel
« Reactie #2 Gepost op: 27 februari 2009, 19:18 »
Welkom op dit vriendelijke forum, gewoon fotootje plaatsen, die van mij ziet er ook niet uit, met al die pekel en koeienstront op s'heren wegen.

Marc.
Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
Nu:    2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..