Auteur Topic: Toertje Catalonië  (gelezen 1733 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toertje Catalonië
« Gepost op: 06 juli 2011, 23:01 »
In april had ik op dit forum de vraag gesteld hoe ik mijn Alpje in Noord-Spanje kon krijgen. Dat is uiteindelijk gelukt met "Bike-to-Beach"
En wij met het vliegtuig naar Girona.

Catalonië (Catalunya) is een paradijs voor motorrijders. Je hebt de kust en de Pyreneeën.
We zijn tot het ministaatje Andorra geweest waar men toen nog aan het skieën was.

Een mooi stadje niet zo ver van de kust is Bésalu.
Ik heb er een kort beeldverslag van gemaakt en je kan het bekijken op Youtube in 1080 HD.

Veel kijkgenot.

http://www.youtube.com/watch?v=aYHoNLuJDMw

Offline V-Twin

Re: Toertje Catalonië
« Reactie #1 Gepost op: 06 juli 2011, 23:13 »
Hallo Wim, weer strak camera werk. Heb je het rijdend filmen uitbesteed aan je vriendin of rijdt ze inmiddels motor?

Offline varaderohuibje

Re: Toertje Catalonië
« Reactie #2 Gepost op: 06 juli 2011, 23:13 »
Veel kijkgenot.

dat is zeker gelukt ! !

Re: Toertje Catalonië
« Reactie #3 Gepost op: 06 juli 2011, 23:23 »
Hallo Wim, weer strak camera werk. Heb je het rijdend filmen uitbesteed aan je vriendin of rijdt ze inmiddels motor?

Zij heeft idd gefilmd achterop. Na een initiatie motorrijden vorig jaar heeft ze toch maar beslist om verder mee te rijden.
Ze betrouwt haar reflexen niet echt en dan vind ook ik het beter dat ze niet leert rijden.

Offline Two Plugs

Re: Toertje Catalonië
« Reactie #4 Gepost op: 07 juli 2011, 08:14 »
Wim, bedankt voor dit spectaculaire beeldmateriaal!

Volgend jaar heeft iedereen een reden om naar Catalonië af te reizen... Het 14e Varadero International Meeting (VIM; waar traditioneel ook Transalp- en Africa Twin rijders welkom zijn) zal namelijk in Tarragona - Catalonië dus - worden georganiseerd en laat pinksteren nu qua weer het ideale tijdstip zijn om hier motor te rijden!

www.vim14.com

Maar éérst ff inschrijven voor het AFSCHIETWEEKEINDE!  :D
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180