Auteur Topic: Na bedreiging op de motorbeurs: Dennis!  (gelezen 1917 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hotel 317

Na bedreiging op de motorbeurs: Dennis!
« Gepost op: 01 maart 2009, 21:39 »
Ik kwam op de motorbeurs langs de stand om te vragen hoe hun de keienvanger van de Phoenix weer zo mooi hadden gekregen, Ik ging dertig minuten, twintig euro lichter, en 1 lidmaatschap verder weg.

De naam is Dennis, ik woon in Amsterdam en ben in bezit van een tamelijk aangepaste Africa Twin in "Zomerdag in Holland" kleuren uit "96. Ben op het moment druk bezig de fiets in topconditie te krijgen door afwissellend zwakke punten weg te werken (brandstofpomp, zeer ruime zijstandaard), en mijn eigen liefde in te stoppen (Reisklaar maken, en meer Honda terugbrengen in de decals)

Wat foto's:


Mijn trots!  Zwaar verhoogd en nog meer leuke extra's.


Nog één omdat ik er graag naar kijk.


PVC buis met onschuldige decal. Dienstdoende om Red Bull mee naar Schiphol te vervoeren.


Leovince SBK demper met kenmerkende decoratie, en carterdeksel die nodig onder handen genomen moet worden.


De huidige cockpit! (waar ik stukken trotser op ben nu ik gezien heb dat bijna elke Dakarmotor op de motorbeurs in utrecht zo'n ding had ^^ ). Een toerentellernaald mis ik wel, maar je kunt niet alles hebben.


Kaartrolgeval waar ik nog jack shit vanaf weet. Het lijkt erop dat je het hele ding uit elkaar moet schroeven voor een andere rol?! Als iemand mij kan verlichten in de werking, please!


De lichtopbrengst van mijn koplampen lijkt nergens op. Oplossing zit in de ontwikkelfase.




Ooohjah, en het antwoord was: Glasparelen.

Waarschijnlijk tot snel!

Dennis

Offline Romke

Re: Na bedreiging op de motorbeurs: Dennis!
« Reactie #1 Gepost op: 01 maart 2009, 21:45 »
Welkom bij de club.
Mooie motor en leuke extra's.
Je zal hier vast veel plezier aan beleven!
Als je niet weet waar je bent, kan je ook niet verdwalen..

Offline The Headless Horseman

Re: Na bedreiging op de motorbeurs: Dennis!
« Reactie #2 Gepost op: 01 maart 2009, 22:11 »
Welkom Dennis  8)  Leuke foto's en mooi commentaar idd  :D  Een AT om trots op te zijn !

En dan nu de hamvraag: van welk clublid is deze motor geweest ?
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

bobby templier

  • Gast
Re: Na bedreiging op de motorbeurs: Dennis!
« Reactie #3 Gepost op: 02 maart 2009, 12:56 »
advies kun je ook van ons krijgen heb je genoeg leden die je helpen.

er zijn ook sleuteldagen kun je zo heen.

Ad en ik zullen je bij staan met raad en daad :angel:

welkom

Offline harry

Re: Na bedreiging op de motorbeurs: Dennis!
« Reactie #4 Gepost op: 02 maart 2009, 13:39 »
Welkom Dennis, hoop dat je veel plezier aan deze club gaat beleven!

Oww jaa, die RB-TT roadbookhouder hoef je niet uit elkaar te schroeven hoor, gewoon het deksel aan die lip met Touratech op omhoog trekken. Lijkt vast te zitten, maar dat is niet zo.