Auteur Topic: www.classicbiketours.nl  (gelezen 1072 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline giedi

www.classicbiketours.nl
« Gepost op: 27 juli 2011, 08:08 »
PERSBERICHT

Nieuw in Nederland: klassieke motor huren

Een groot landelijk dagblad publiceerde onlangs een uitgebreide enquête onder “baby boomers.” Een van de uitkomsten toonde aan dat de jaren zeventig als favoriete periode wordt beschouwd.
Motorrijdende babyboomers - en dat zijn er heel wat - zullen met weemoed terug verlangen naar die tijd waarin we koud van de brommer op een echte motorfiets stapten.
Op de snelweg mocht je net zo hard als je wilde, van verkeersdrempels hadden we nog nooit gehoord en we liepen 500 meter om, wanneer er ergens in de verte een nieuwe motorfiets stond geparkeerd.
Inmiddels zijn we veertig jaar verder, niet zelden al bijna uitgewerkt, maar het verlangen naar die heerlijke motorjaren blijft sluimeren bij elke motorfiets die ons passeert.

Gelukkig zijn er weer mogelijkheden om iets van de onbezorgde jaren zeventig motorsfeer opnieuw te beleven. Bijvoorbeeld door het boeken van een onvergetelijk dagje “Classic Bike Tours.” Classic Bike Tours beschikt over een mooie collectie klassieke motorfietsen uit de jaren zeventig die wordt ingezet tijdens een prachtige, ongeveer 175 km lange toerrit over de mooiste groene slingerweggetjes van de Veluwe.
Er wordt onder begeleiding gereden in groepjes van vier waarbij onderweg van motor wordt gewisseld zodat alle deelnemers ruim de gelegenheid hebben om met verschillende modellen kennis te maken.
We maken een aantal tussenstops om van motor te ruilen, ervaring uit te wisselen en te lunchen.
Meer informatie op onze website www.ClassicBikeTours.nl

Offline Two Plugs

Re: www.classicbiketours.nl
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2011, 09:20 »
Klinkt *(leest)* als een adventorial?  ;D
Heb nog een echte klassieke Transalp 600 staan... Te huur voor dezelfde prijzen, incl 10% korting op vertoon van de Transalp Club Ledenpas, hahaha!  ;)
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline giedi

Re: www.classicbiketours.nl
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2011, 09:52 »
Leuk initiatief toch? Ik hoop dat er binnenkort een Kawa 3 cil. 2-takt bij staat, want dan teken ik ook in. Zo'n apparaat wil ik nog wel weer eens op rijden en dan liefst de 750 natuurlijk met dat gammele frame......;-)

Offline Two Plugs

Re: www.classicbiketours.nl
« Reactie #3 Gepost op: 27 juli 2011, 10:32 »
Leuk initiatief toch? Ik hoop dat er binnenkort een Kawa 3 cil. 2-takt bij staat, want dan teken ik ook in. Zo'n apparaat wil ik nog wel weer eens op rijden en dan liefst de 750 natuurlijk met dat gammele frame......;-)

'Spagetti' frame heette dat toch? Net als bij de eerste serie CBX1000 6-cylinders...  ;)
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180