Auteur Topic: Ook even voorstellen  (gelezen 1409 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rendier

Ook even voorstellen
« Gepost op: 08 maart 2009, 15:57 »
Hallo allemaal, ben al een poosje lid van de club, maar tot nu toe nog niet de moed gevonden om ook aan het forum deel te nemen. Lees echter altijd met veel belangstelling alle kennis die er zo her en der te verslinden valt.
Ik woon in Groningen(provincie) en zal in de toekomst beslist mijn noordelijke lotgenoten leren kennen, ben alleen niet zo vaak thuis omdat mijn werk meestal in de randstad is.Zo maak ik genoeg kilometers, met mooier weer op de brommer, maar nu met regen, sneeuw of ijzel met de Volvo 850.
Hoe het zit met de gekozen naam Rendier leg ik nog wel eens uit, dat is een levensverhaal op zich.
Groetjes
Kees
Een rendier hoeft niet altijd te rennen maar krijgt wel elk jaar een nieuw gewei.

Offline Romke

Re: Ook even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 08 maart 2009, 16:34 »
Hoi rendier,

Welkom bij de club.
Alleen een vraagje, wat voor motor heb je ?

Als je niet weet waar je bent, kan je ook niet verdwalen..

Offline Rendier

Re: Ook even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 08 maart 2009, 16:50 »
Een Transalp uit '88 in perfecte staat, is heerlijk relaxed rijden met een verbruik van 1 op 25.
Ik wilde een gemakkelijke en niet te dure motor en ben vorig jaar dus voor dit alpje gevallen.
Sindsdien wel wat aanpassingen zoals valbeugel, Xenon, alarmlichten, ketting oiler en topcase.
Saman met goede kleding en helm kom je dan toch nog op een paar zakcenten uit, maar voor het plezier is het zeker de moeite waard.
Een rendier hoeft niet altijd te rennen maar krijgt wel elk jaar een nieuw gewei.

dennis

  • Gast
Re: Ook even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 26 maart 2009, 20:58 »
Hoi Rendier of kan ik je Kees noemen :angel:

Ik ben zelf ook nog niet zo lang lid en kom ook uit de provincie Grun.

Wellicht komen we elkaar eerdaags eens tegen!!

Dennis

Offline Rendier

Re: Ook even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 28 maart 2009, 16:53 »
Op 5 april, als het tenminste geen hondenweer is, ik smelt niet van regen maar de hele dag voor je plezier er in rijden is niet zo mijn ding. Laten we dus allemaal maar duimen dat de weergoden ons gunstig gezind zijn. ???
Een rendier hoeft niet altijd te rennen maar krijgt wel elk jaar een nieuw gewei.