Techniek > Honda Varadero

trilling en geluid sinds vervanging voorremblokken

(1/3) > >>

delange33:
Vraagje; sinds mijn voorremblokken zijn vervangen zijn ze na verloop van tijd (paar weken) een soort bijgeluid gaan maken bij het remmen, ook trilt m'n stuur dan wat. Heb zitten verzinnen wat voor geluid maar kan het niet onder woorden brengen ::) Heeft iemand hier ervaring mee?

Ook wiebelt m'n stuur bij snelheden rond de 50-60 km (errug hinderlijk) dit is sinds ik op conti trail attacks rij. Maar slechts weinig anderen hebben van dit gewiebel met de combinatie Varadero/conti TA last van en daar snap ik dus niks van ???
Is er iemand die hier een oplossing voor aan kan dragen?

Bij voorbaat dank,
Marc.

delange33:
Bobby, ik werk op het ogenblik een maandje op Tuincentrum Voltz in Meeden, misschien kan ik uit m'n werk eens langsrijden? Wanneer komt het uit?

Alvast bedankt!!

delange33:
Je hebt mail! :D

TPFKAP:

--- Citaat van: delange33 op 10 maart 2009, 19:40 ---Vraagje; sinds mijn voorremblokken zijn vervangen zijn ze na verloop van tijd (paar weken) een soort bijgeluid gaan maken bij het remmen, ook trilt m'n stuur dan wat. Heb zitten verzinnen wat voor geluid maar kan het niet onder woorden brengen ::) Heeft iemand hier ervaring mee?

Ook wiebelt m'n stuur bij snelheden rond de 50-60 km (errug hinderlijk) dit is sinds ik op conti trail attacks rij. Maar slechts weinig anderen hebben van dit gewiebel met de combinatie Varadero/conti TA last van en daar snap ik dus niks van ???
Is er iemand die hier een oplossing voor aan kan dragen?

Bij voorbaat dank,
Marc.

--- Einde van citaat ---

Wiebelen van stuur, bij bepaalde snelheid!!!!
Voorwiel niet goed uitgelijnd, misschien ??? ::)

delange33:
Ja, goed idee ;D ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View