Zeg Bernard, kun jij dat niet alvast voor MArtin en mij reserveren? Wij gaan zeker komen en zo'n bed klinkt prima! We willen met z'n tweeen in zo'n hutje met twee brede bedden. Is in elk geval wel een stuk goedkoper dan de afgelopen jaren! En dat is in deze tijden bijzonder goed nieuws.
Heb ik ook meegegeven aan het Orgateam, Menno. De prijs liep (zeker na Slovakije, vorig jaar) erg hoog op. Op zich was de kwaliteit-prijs verhouding de afgelopen jaren wel dik in orde, maar met dit soort evenementen werd er (in mijn beleving en idd, zeker gezien de crisis) té weinig rekening gehouden met het feit dat de deelnemers vaak ook nog eens half Europa moesten doorreizen om op de bestemming te komen. En ook dat kost geld. Hopelijk houden de Grieken er ook rekening mee met het ITT (moet haast wel), maar Griekenland heeft dan ook nog het nadeel van een (nog) langere reis of een dure veerboot... Het VIM is dus dit jaar meer dan ooit een mooi alternatief voor Transalp Clubbers die wel naar een gezellig, internationaal Honda Allroad treffen willen, maar Griekenland wellicht iets te ver vinden.
Reserveren kun je gemakkelijk zelf doen zodra de inschrijving open gaat. Alle leden van het Forum ontvangen een automatische mailing (doen we dit jaar voor het eerst op deze manier) zodra de site 'open' gaat. De captain van het orgateam zal denk ik dit weekeinde, of net na het weekeinde, groen licht (witte rook, noem maar op) geven.
Kaatje en ik hebben er weer ontzettend veel zin in! Ook al staat voor ons de heen/terugreis nog ff ter discussie ivm mijn (zware...) opleiding in 2012... Maar gaan, doen we! Desnoods ff een retourtje Utrecht-Barcelona-Utrecht in 4 dagen...

Dat is gelukkig geen probleem met een Honda Allroad!
De voorgestelde trein is helaas geen alternatief. Overweeg nog wel de Faab met trailer die ik bij familie in Zuid Frankrijk kan stationeren. Moeten nog ff zien. Met 3 cylinders en 65 PK en dik 1.100 kg op de trekhaak 1.250 km naar mijn nichtje in Zuid Frankrijk lijkt me ook niet zo'n succes... Ben bang dat de Faab de heuvels in de Ardennen niet eens haalt op die manier, hahaha!