Algemeen > Algemene discussie

Wiki pagina aangemaakt voor onderhoudshistorie online=dit goed gegaan?

(1/1)

Biker000:
http://www.transalpclub.nl/wiki/index.php?title=MZ-58-BH

Zojuist deze aangemaakt maar weet niet
a of het goed is gegaan
b hoe ik er kom vanaf de site.

Hij is volgens mij wel gelukt maar heb het sjabloon gebruikt aangepast en opgeslagen. Is dit goed zo :-[

Biker000:
Dank Danny voor je reactie.

Jammer dat wiki niet actief word gebruikt want voor mij was er wel de behoefte om ergens op een voor mijn makkelijk traceerbare, redelijk veilige plek de onderhoudshistorie te plaatsen.

Zag er meerdere kentekens in staan dus was me niet bewust dat er sprake is van creatief gebruik.

Word de wiki binnenkort gewist? of is dit dan wellicht een semi niet helemaal gelukte reanimatiepoging te noemen?

Blijft nog wel dat ik iets verkeerd heb gedaan via deze link.

http://www.transalpclub.nl/wiki/index.php?title=De_grote_VIN-Databank

Wilde in de "XRV: Africa Twin - XRV 650/750V" sectie mijn onderhoudsgeschiedenis toevoegen. Voor een sjabloon klikte ik op:
http://www.transalpclub.nl/wiki/index.php?title=Sjabloon_voor_het_schrijven_van_een_toevoeging

en sloeg daarna (dacht ik) apart op onder andere naam met mijn kenteken. MZ-58-BH maar zoals je ziet is dat niet gelukt. (sorry).

Kan je dit nog herstellen en mijn onderhoudsgeschiedenis toevoegen in de "XRV: Africa Twin - XRV 650/750V" sectie?

Hotel 317:
De VIN Databank was mijn idee om een wat completere geschiedenis van motorfietsen te krijgen, en deze na de verkoop nog te kunnen volgen. Immers, Er zijn veel AT's die meer van de wereld hebben gezien dan hun huidige eigenaar. Uiteraard was het ook mijn bedoeling om de Wiki eens af te stoffen en in de schijnwerper te zetten.

Met betrekking op de privacy: In de motorwereld is het de laatste jaren steeds gewoner geworden om net als bij auto's "probleemgevallen" te verkopen. Als iemand de keuze krijgt tussen 1 Twin die "nooit problemen heeft gehad" , zonder onderhoudsbonnen, en een Twin waar vanaf 1999 bekend is wat er mee is gebeurd, en waarom, dan weet ik wel welke de voorkeur heeft. Zo worden bijvoorbeeld gevallen als Mijn oude project vanaf een andere hoek bekeken, want een zwart gespoten RD04 verkoopt meestal niet zo makkelijk, terwijl er in dit geval gi-gan-tisch veel geld aan uitgegeven is om hem in de staat te krijgen waarin hij nu is!

De Techniek gedeeltes worden inderdaad niet meer gevuld. Ik heb destijds wel de drie subgroepen in techniek aangemaakt en vormgegeven, maar verder is er inderdaad weinig aangevuld. Ondertussen verdien ik ook mijn geld met deze kennis, dus moet ik oppassen met wat ik uit handen mag geven. Een ketting spannen en kleine problemen troubleshooten enzo moet iedereen gewoon kunnen, natuurlijk.

Hotel 317:
Ik heb alles weer even rechtgezet  :). De Wiki is inderdaad niet het makkelijkste om te bewerken, daarom houden 99 van de honderd mensen hun handen er ook ver bij uit te buurt.

Maar laat je niet afschrikken door dit foutje, Lekker blijven proberen.

Danny: Kan er nog wat gebeuren om de Wiki te behouden?

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View