Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

nieuw: Transalp '95

(1/1)

mrpink:
Hallo,
Mijn naam is Wessel en studeer psychologie.

Ik heb sinds vorige week ook een TA! Ga een reis van 2 maanden door Frankrijk maken en wilde een motor die daar bij past. Had hiervoor een xj900 en vind de TA veel fijner.

Iets over de alp: het is een motor met 50.000 uit 1995. Volgens mij is hij van een clublid geweest, er zit namelijk een sticker op. Er zitten een paar (voor mij) interessante opties op;
- kappa rek en zijkoffers (zoek nog een topkoffer, minimaal 40l)
- handvatverwarming
- hyperpro achterveer (moet nog even uitvogelen hoe/of die verstelbaar is)
- verhoogd ruitje
- sterkere voorveren (welke weet ik niet, zag alleen een bon van 100 euro)
- osco

Vind het echt een wereld van verschil met de xj. Veel handelbaarder en makkelijker. Alleen op de snelweg mis je misschien wat kracht bij inhalen. Vind topsnelheid niet zo belangrijk. Ik vind het echt een fijne fiets en hij geeft me veel vertrouwen. Krijg hem alleen niet op de middenbok.....:)

*thomas*:
Hey welkom,

mooie fiets hoor !

Ben ook van plan om in 2010 na mijn studies een reis van 2 maanden door (west- en zuid-) europa te maken, ook één van de redenen waarom ik voor de TA heb gekozen.

Verder zijn het gewoon leuke fietsen.

Groeten

mrpink:
Eh, ik heb eigenlijk best wat vragen over de alp, maar wil dat natuurlijk eerst zelf uitzoeken. Ik kan alleen niet inloggen op het oude forum, want ik denk dat daar veel info staat. Ik heb al een pb gestuurd naar de forum administrator maar nog niks gehoord.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View