Auteur Topic: Stickers  (gelezen 2764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nader

Stickers
« Gepost op: 15 december 2011, 19:43 »
Beste allen,

Ik zag deze Alp ergens op het web en ik vond hem zo mooi... dus nu vraag ik me af hoe krijg ik mijn Alpie ook zo? hebben ze stickers gebruikt ofzoo? En waar kan ik die vinden zonder reclame hier te gaan maken?
ZIE Foto
« Laatst bewerkt op: 15 december 2011, 20:14 door Dokterninja »

Offline PH-ADW

Re: Stickers
« Reactie #1 Gepost op: 16 december 2011, 10:56 »
Hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn om er gelikt uit te zien...  Paar rechte banen op kleur langs elkaar plakken en merknaam naar keuze / lettertype er overheen. 
   
Er stond op het NTT een witte alp met AT-achtige vlammen stickering.  Geen idee of dit af-fabriek stickering is, of eigen ontwerp, maar ziet er wel gaaf uit.

(  oops... bijna de sluikreclame vergeten...  ons mokums abim kan je eens proberen.  stickeren ook auto's etc. )
Ervaring is de kennis die je in staat stelt een fout te herkennen als je hem nog een keer maakt.

Offline Peter_Winsum

Re: Stickers
« Reactie #2 Gepost op: 16 december 2011, 11:04 »
Citaat
oops... bijna de sluikreclame vergeten...

Pas nou op met die reclame.....
Voor je het weet horen teveel mensen van die mogelijkheid en worden al die AT's omgestickerd tot Varadero's. Of nog erger, BMW GS tot AT  8) .
Honda Varadero - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Offline Nader

Re: Stickers
« Reactie #3 Gepost op: 16 december 2011, 12:40 »
Wat een club wat een club.................HEERLIJK! >:D

Of beter gezegd wat een forum...Nog heerlijker.......................

Ik ga er een pot verf tegen aan gooien

Offline Bono

Re: Stickers
« Reactie #4 Gepost op: 16 december 2011, 12:48 »
Was het niet Danny Verhulst (Streetbikertje) met zijn Repsol Alp? Niet dat ik die Alp zo special vond (of toch wel) maar zijn avatar was / is leuker...
-- Han --

Offline Nader

Re: Stickers
« Reactie #5 Gepost op: 16 december 2011, 12:57 »
Ik weet het niet ik heb het van een andere site............

Offline Peter_Winsum

Re: Stickers
« Reactie #6 Gepost op: 16 december 2011, 13:00 »
De stickering van de kleurbanen lijkt me nog het meest lastige deel aangezien de ondergrond natuurlijk al de nodige kleuren heeft. Je zou dan bijna witte delen moeten hebben die je voorziet van stickers. Die letters is het gemakkelijkste. Even googelen en je kunt online je eigen tekst in gewenst lettertype en formaat laten maken voor een paar euro.

Zou een optie kunnen zijn als je flink schade hebt en de kappen en tank wit laat spuiten en dan mooi stickeren. Als er geen directe reden voor is zou ik me nog een paar keer achter de oren krabben.
Honda Varadero - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Offline Two Plugs

Re: Stickers
« Reactie #7 Gepost op: 16 december 2011, 13:11 »
Was het niet Danny Verhulst (Streetbikertje) met zijn Repsol Alp? Niet dat ik die Alp zo special vond (of toch wel) maar zijn avatar was / is leuker...

Klopt, streetbikertje heeft d'r zoeentje gemaakt. Maar Danny Verhulst kan volgens mij ook uitstekend spuitwerk leveren...

Een paar meer voorbeeldjes van het Internet... Overigens... d'r is ook nog een Tsjechische Varadero in die bemonstering, incl SPAAKWIELEN. Een plaatje! Deze (bijlage) is van een Spanjool.
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Transaai

Re: Stickers
« Reactie #8 Gepost op: 16 december 2011, 13:16 »
Spuiten niet nodig
De betere stickerbedrijven maken alles voor je,zelfs met je eigen foto erop.

Arie
Motocross was m,n grootste hobby, reed een honda 250 van 1979 bij de Twinshock NK,s en was Technische Official (motocross.supermoto)bij de KNMV, en Milieu official bij de FIM.
Ik ben 20 - 02 - 2012 overleden aan kanker.
Ik en m,n vrouw rijden allebei op een Transalp
Ik rij een Transalp van 1999 is voorzien van zelfbouw open carbon uitlaat,dynojet,WP binnen en achterveer,valbeugel,stuurverhogers,en verhoogde buddy.
Mijn vrouw rijd een Transalp van 1996 voor zien van zwarte velgen en veel roze details.(valbeugel,handkappen)

Offline PH-ADW

Re: Stickers
« Reactie #9 Gepost op: 16 december 2011, 16:42 »
Ik ga er een pot verf tegen aan gooien

Ga je je AT een anders jasje geven ?  zonde man, is toch een blits ding zo ?
Ervaring is de kennis die je in staat stelt een fout te herkennen als je hem nog een keer maakt.

Offline Marcel T

Re: Stickers
« Reactie #10 Gepost op: 16 december 2011, 20:18 »
Beste Dokter

Ik ben een beetje in de war nadat ik je nieuwe avatar heb gezien. Je hebt toch een blauwe TA?

Gr. Marcel
Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it - Mary Schmich

Offline jeroen emke

Re: Stickers
« Reactie #11 Gepost op: 16 december 2011, 20:54 »
deze
still no angel found who flies at the same speed

Offline Nader

Re: Stickers
« Reactie #12 Gepost op: 17 december 2011, 11:23 »
No worries Marcel, heb nog steeds die blauwe maar me avatar is van het net afgeplukt!  Heren bedankt voor de tips maar idd ik hou hem lekker in zijn originele kleur... Greetings from Amsterdam