Auteur Topic: Anne87 stelt zichzelf ook voor  (gelezen 3224 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Anne87

Anne87 stelt zichzelf ook voor
« Gepost op: 17 januari 2012, 19:00 »
Hallo!

Ik dacht dat dit forum enkel bedoeld was voor mensen die lid zijn geworden van de club. Maar ik zie dat ik mijzelf ook mag voorstellen als nieuw forumlid.
Wat een eer, wat een eer  8). Komt ie!

Mijn naam is Anne, op dit moment 24 jaar jong, woonachtig in Limburg en ik ben het vriendinnetje van Sounddragon.
Op 2 maart vorig jaar heb ik mijn rijbewijs behaald en het is traditie dat ik eerst het vervoersmiddel koop, voordat ik het rijbewijs ervoor heb behaald, dus er stond al een Honda CM450C uit 1987 op mij te wachten:


Na er een tijdje op gereden te hebben kwam ik tot de conclusie dat het ding mij gewoon niet beviel. Zo blijkt maar weer dat niet elke motor je ligt/past.
Mede dankzij het draakje heb ik daarom op 1 mei vorig jaar een Transalp XL600V bekeken, laten berijden (voor mij was ie nog even te groot) en meteen maar gekocht.


Tot op de dag van vandaag bevalt ie nog steeds, al gaat het motorrijden (en dan met name de 'speciale handelingen') soms nog wat moeizaam en dat gaat dan ook gepaard met vallen en opstaan (al krijg ik zelf nog steeds de motor niet overeind getild, dus dat opstaan geldt alleen voor mijzelf).


Ik heb er nog niet zo heel erg veel aan gedaan en aan veranderd, met uitzondering van wat valbeugels die we hebben gemonteerd (goed plan, gezien bovenstaande!) en voor de mooi hebben we donkergrijze knippers erop gezet. Maar wellicht dat daar komend jaar verandering in gaat komen, mochten de financiën (altijd weer een hekel punt) het toelaten. Maar dat lezen jullie hier dan vast wel tegen die tijd.

Dawast dacht ik zo ;D :P.

Offline V-Twin

Re: Anne87 stelt zichzelf ook voor
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2012, 20:19 »
Nou'ûh welkom hier.
Volgens mij is de tweede aanpassing een Laser als ik het allemaal goed heb begrepen  8) ;)

Veel veilige km's toegewenst en veel plezier en wellicht tot een tour want als 'partner' van mag je altijd mee.

Offline Oldtimer

Re: Anne87 stelt zichzelf ook voor
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2012, 21:07 »
Welkom hier ook als forumgezel.

Ik verwacht dus eigenlijk net zo'n eigenwijssie, of moet ik eigenwijffie zeggen als dat draakie. >:D
Die transalp, nou daar hebben we er al een heeeeeeleboel van gezien.

trouwens, laat hem daar toch maar niet liggen denk ik zo. :o

Maar een fotootje van een alpie met jou erop was natuurlijk nog beter. Als je dan komt meetoeren weten we meteen dat jij Anne87 bent.
ennieweej, voel je welkom tussen al die vrouwelijke TCN leden op het forum.

p.s., je kunt ook gewoon lid worden hoor, geen enkel probleem. ;)
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Anne87

Re: Anne87 stelt zichzelf ook voor
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2012, 21:21 »
Danku danku danku! Beide!
En ik ben helemaal niet eigenwijs! Hoe kom je daar nou bij *kijkt fluitend de andere kant op*

En your wish is my command natuurlijk. Al is de foto een beetje fout, ik heb geen andere waar ik op de alp zit, lig, huppel of sta :P !



Maar om mij te herkennen: Ik ben die kleine naast die grote draak.
Da's misschien een beter herkenningspunt dan bovenstaande foto, want ik heb natuurlijk wel braaf een motorpakkie aan als ik ga rijden.

Ah, tijdens het typen (vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk, algemeen bekend) kwam ik er nog een tegen, ook lekker onherkenbaar, met de AT!



 ;D.

Offline Two Plugs

Re: Anne87 stelt zichzelf ook voor
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2012, 08:13 »
Hoi Anne,

Ook met een Groningse Transalpclubbrul: Van Harte Welkom. Is er toch nog iemand die een poging doet om die luide draak in toom te houden...  ;D

Alhoewel, blaffende honden bijten niet!   ;)

Lidmaatschap komt vanzelf. Maak ik me geen zorgen over.
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Sounddragon

Re: Anne87 stelt zichzelf ook voor
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2012, 14:33 »
Danku danku danku! Beide!
En ik ben helemaal niet eigenwijs! Hoe kom je daar nou bij *kijkt fluitend de andere kant op*

En your wish is my command natuurlijk.


Ah, naar hen luister je wel! mooi is dat  >:(

Offline Oldtimer

Re: Anne87 stelt zichzelf ook voor
« Reactie #6 Gepost op: 18 januari 2012, 14:41 »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 :P
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Sounddragon

Re: Anne87 stelt zichzelf ook voor
« Reactie #7 Gepost op: 18 januari 2012, 14:57 »
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 :P
Als ze bij mij niet luistert gaat ze in (Givi-)bad



Offline Anne87

Re: Anne87 stelt zichzelf ook voor
« Reactie #8 Gepost op: 18 januari 2012, 16:15 »
En da's geen grapje  >:(.


Offline Oldtimer

Re: Anne87 stelt zichzelf ook voor
« Reactie #9 Gepost op: 18 januari 2012, 16:50 »
Wat ben jij gemeen, nou ja eigen schuld denk ik.
Had ze maar beter moeten luisteren.
Jammer dat je geen grotere topkoffer hebt. >:D

Maar drakie, geen zorg. die van mij luistert ook niet  :-X
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Sounddragon

Re: Anne87 stelt zichzelf ook voor
« Reactie #10 Gepost op: 19 januari 2012, 09:45 »
Hehe, uiteraard is het verhaal een beetje uit zijn verband getrokken; mejuffrouw wilde in bad; of ik dat even wilde fiksen.. and I did  >:D


En het is haar eigen topkoffer, ik heb een H&B Gobi, dat had niet gepast; naja, misschien wel, maar minder goed  ;)












Offline Rommit

Re: Anne87 stelt zichzelf ook voor
« Reactie #11 Gepost op: 19 januari 2012, 23:24 »
"even voorweken"  ;D