Techniek > GPS navigatie

route bewerken

(1/2) > >>

jar:
Bij mijn pogingen om een papieren route in mapsource te doorlopen kwam ik het volgende probleem tegen. Als ik opsla en afsluit en dan de volgende dag de route weer open en er aan verder wil gaan werken, dan gaat hij steeds een nieuwe tweede route aanmaken.
Hoe kan ik nou aan mapsource vertellen dat ik verder wil gaan bij het laatste waypoint van dezelfde route?
Mijn voorlopige oplossing was om opnieuw te beginnen en het in één keer af te maken...
grtjs, Jan

I'm a gone man...:
Hoi Jan,

Volgens mij heb je dan nog steeds de 'route-tool' geselecteerd en die wil bij de eerste muisklik al een nieuwe route maken.
Eigenlijk moet je gewoon de gemaakte route activeren en dan met het pijltje op het laatste punt van de bestaande route klikken waarna het elastiekje weer verschijnt om de route te 'verlengen'  ;)

Greetz,
René.

Bill:

--- Citaat van: ReBel op 16 maart 2009, 12:16 ---Hoi Jan,

Volgens mij heb je dan nog steeds de 'route-tool' geselecteerd en die wil bij de eerste muisklik al een nieuwe route maken.
Eigenlijk moet je gewoon de gemaakte route activeren en dan met het pijltje op het laatste punt van de bestaande route klikken waarna het elastiekje weer verschijnt om de route te 'verlengen'  ;)

Greetz,
René.

--- Einde van citaat ---
Klopt helemaal. Je kan echter ook gewoon verder gaan met de route als tweede route en als je klaar bent deze te plakken in de eerste route. Daarvoor moet je de eigenschappen van de route openen en daar de waypoints en tussen punten kopiëren. Deze plak je dan achter je originele route en voila je hebt een complete route.

jar:
He Rebel en William,
het werkt inderdaad nu, simpel he als je het dan eenmaal doorhebt... :P
bedankt!
Jan

bobby templier:
is een van jullie bekend met deze tool?

http://rjdavies.users.btopenworld.com/html/poiconverter.html

vr gr tomtom rijder :'(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View