Dag Honda-Liefhebbers,
Vanmiddag een deftige proefrit gemaakt op een TA uit '98 en was aangenaam verrast. Een leuke motor om op de rijden en die, mi, een erg hoge PRET-factor heeft.
Over mij:
Ik woon in het Zeeuwse en wel in Zeeuws-Vlaanderen, één van de weinige stukken Nederland zonder Snelweg (nog?).
Ik werk als afdelingscoördinator/Teamleider in een kliniek voor mensen met een Eetstoornis, in Kloetinge/Goes.
Dagelijkse kilometers een dikke 90.
Ben getrouwd en heb een dochter van 10.
Mijn motorverleden gaat zo'n 23 jaar terug.
Ben begonnen op m'n 18e('89) op een omgebouwde Yamaha chopper(open uitlaten, een springer vork met overstock) daarna overgestapt op een HD (man wat een RAMP), vervolgens een Bonneville uit '71 (geboorte jaar, erg leuke motor maar enkel voor mooi-weer), deze ingeruild op een Diversion 900(heel wat kilometers op weg gereden).
Toen m'n vrouw zwanger werd en op 'Baren' stond werd het toch wel tijd om een auto-rijbeweijs te gaan halen, ik had enkel een roze-motorbriefje. M'n rijbewijs gehaald en toen een 5-tal jaar niet meer gereden en ook geen motor meer gehad.
In 2006 een BMW 1150GS gekocht, een erg prettige motor waarop in zeker in het begin erg veel gereden heb, een enduro gekocht om off-road Zeeuws-Vlaanderen onveilig te maken, maar daar ging ik te gekke dingen op doen en dus rap weer verkocht, op de één of andere manier kwam het er niet meer van om nog veel op de Beemer te rijden en in een opwelling afgelopen sept. hem verkocht.
Bij toeval kwam ik deze TA tegen en de kriebels liepen weer gelijk waar ze lopen moesten.
Het prettige van deze motor is dat m'n vrouw hier ook wel op kan rijden.
Verder hobbies: kamperen (ook in de winter-- het 1e weekend van febr.'12 bij -22
), powerliften (beetje debiel stoeien met veels te veel gewicht, fotografie, lezen, verzamelen van lichaamsversieringen, en nog een hele boel
Over de motor:
Deze is het geworden
Een TA uit '98 met een kleine 37.000km op de teller