Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Nieuwe transalp rijder . Nu met foto"s !!!

(1/4) > >>

johnskie:
Hallo ben Jan uit Roden [ drenthe ] en heb vorige week een Transalp 600v uit 1990 .
Motor heeft 12000 mile gelopen en is in nieuw staat !!!
Bij de vorige eigenaar zeer weinig bereden en altijd netjes droog gestaan .
Heb deze week al 2 ritjes erop gemaakt en rijdt erg lekker , niet overdreven veel vermogen maar ook niet te weinig .


Hoop er veel zorgeloze kilometers mee te maken ! :) :)

Peter_Winsum:
Dag Johnskie,

Welkom op het forum en wie weet binnenkort ook bij de club!
Foto's kun je plaatsen door onder het witte vlak waarin jij je bericht typt op de tekst ' bijlagen en andere opties' te klikken. Vervolgens kun je een bestand toevoegen. Ik ben benieuwd welke brommer je hebt gekocht!

Vorig jaar zijn we met een grote groep leden nog door je dorp gekomen, toen zaten we een weekeinde aan het Grunostand en kwam een toertocht op zaterdag door Roden. Er zijn een aardig aantal clubleden in het noorden, zelf woon ik in Winsum. Aanrader om ook eens op het forum aan te schuiven aan onze noordelijke stamtoavel: http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=207.1140.

Veel plezier met de Alp en wie weet tot ziens!

johnskie:
Hierbij de foto"s van mijn Transalp...........................
heb ze even in een album gezet .



http://www.mijnalbum.nl/Album=HRNILIJE



The Headless Horseman:
Mooie motor johnskie  8)  Bijzondere ruit zit er op  :) Weet je welk merk dat is?

Verder ken ik de '89er import Alp niet in deze kleurstelling. Is dit origineel, of zélf gedaan?

Veel fijne kms gewenst  8)

Grtz,
René

johnskie:
Volgens mij is het een amerikaanse import , want deze kleurstelling kom je inderdaad niet bij de europese motoren tegen .
Het is een 90 er , en ik zal even kijken naar het merk van de ruit .

bedankt voor het compliment , vindt het zelf ook een erg mooie motor mede vanwege de bijzondere kleurstelling  8)

misschien is er hier een kenner op het forum die weet waar deze kleur origineel vandaan komt, motor heeft een mijlen teller.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View