Auteur Topic: Met Arjan Brouwer én eigenmotor geheel verzorgt naar Dakar! 30/3/2012 INFOAVOND  (gelezen 1350 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Two Plugs

Afgelopen week op de beurs (uiteraard) gesproken met onze clubdealer en mede- TCN oprichter Arjan Brouwer. Na de possitieve ervaringen met de Marokko- reis, gaat de karavan een stapje verder... Met eigen motor naar Dakar, in Senegal, in maart 2013.

Waarbij gekozen kan worden uit zowel semi-pro offroad routes, als semi-verhard. Dus... voor iedereen bereikbaar! Wie wil dat niet…in de voetsporen treden van de vele Dakar helden zoals ook onze voorzitter, Rob, met de Heroes Legend heeft gedaan.

Nav het gesprek van Arjan was ik zo onder de indruk over het plan en het arrangement, dat ik - in overleg met Huib - hierover een draadje ben gestart. En het aan een ieder over laat, of dit wellicht jouw droom-motor-reis kan gaan worden. In ieder geval is er op 30 maart a.s. een informatieavond bij Arjan Brouwer in Putten waarvoor je je echter wel ff moet aanmelden.

Meer info hieronder, en via de website www.dutchdakar.com!

Bernard.
....

Van Putten  naar het beroemde strand van  Lac Rose in Dakar Senegal, zoals het begon met de droom van Thierry Sabine de grondlegger van “Le Paris  Dakar” het avontuur voor de mens en zijn motor van ruim 7000 kilometer !!!

Arjan Brouwer, de Dakar veteraan uit Putten, organiseert  deze droom reis voor de gewone motor avonturier!!!  Die plaats zal gaan vinden van 10 tot en met 25 maart 2013. De Once in a life time kans voor diegene die straks aan het Lac Rose staan en dan kunnen zeggen……..Ik heb ervan gedroomd, Ik ben er, Ik heb het gedaan!!!

De reis zal starten in Malaga Spanje en dan gaan via het asfalt en/of piste door Marokko, Mauritanië en Senegal, daar waar bij het Lac Rose de champagne klaar zal staan voor al de deelnemers. Er zal gaan gereden worden in twee avontuurlijke groepen, De Adventure Bivak to Bivak tour & Adventure rally tour.

Op vrijdag 30 maart 2012 is de eerste info avond over deze droom reis!!! Aanvang 20.00 uur bij Arjan Brouwer Motor Trading, Hoge Eng West 19-21  te Putten. Laat je even weten of je komt? Dit kan via: info(AT)arjan-brouwer.nl of 0341-355 975.

Arjan Brouwer.
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline varaderohuibje

Zoals bovenstaande topic al vermeld: verdere info ..... bel of mail arjan brouwer.
Slot erop